Och så rökte jag WATZ!!!

Du e grym men gör som du gjorde mot mig o släpp lite på bromsen om du ser att nån kör om dig när d lagt på broms :yoparty
Nästa gång så lägger du ut armbågen så kommer dom inte om, go Mozz go du e grym

Du e grym men gör som du gjorde mot mig o släpp lite på bromsen om du ser att nån kör om dig när d lagt på broms :yoparty
Nästa gång så lägger du ut armbågen så kommer dom inte om, go Mozz go du e grym

Tack Ove, tack!:tummenupp

För så här är det ju, att varje år startar säsongen på Anderstorp i slutet på april. Och varje år de senaste åren åker jag dit och bävar; tänk om det är NU åldern tar ut sin rätt och NU som varvtiderna blir påtagligt längre!!! HUUUUVA!!
Så ut på första kvalet, hade kul, kände mig modig och kände mig som jag pangat in i kurvorna med BRA rull... och när jag då rullade in i depån, SLUT på kraft efter 10 varv, så var jag orolig. Tänk om depåboysena säger "Du är toksist, 2 sekunder efter den näst siste!"

Men så var det inte!!!!!!!!!!!!!!!!!! Personbästa med 1,4 sekunder! Sååååå nöjd!:) Nu kan man köra i år med!

Det är Mozzfet regulatorn som sänkte ditt personbästa... Grattis!

Tack Ove, tack!:tummenupp

För så här är det ju, att varje år startar säsongen på Anderstorp i slutet på april. Och varje år de senaste åren åker jag dit och bävar; tänk om det är NU åldern tar ut sin rätt och NU som varvtiderna blir påtagligt längre!!! HUUUUVA!!
Så ut på första kvalet, hade kul, kände mig modig och kände mig som jag pangat in i kurvorna med BRA rull... och när jag då rullade in i depån, SLUT på kraft efter 10 varv, så var jag orolig. Tänk om depåboysena säger "Du är toksist, 2 sekunder efter den näst siste!"

Men så var det inte!!!!!!!!!!!!!!!!!! Personbästa med 1,4 sekunder! Sååååå nöjd!:) Nu kan man köra i år med!

Riiispekt bomtjackala

Falken är min favoritbana men jag har ju ingenting att åka på. :(

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey