Grattis du är REGNKUNGEN![]()
Storslaget och mycket kul att höra. Stort grattis - Och viss hade väl ett tubeklipp motsvarande "Mozzberg får Hybris på Knudan" varit på plats. Var det ingen där och dokumenterade din framfart?
Heja och grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har vinnit dos biljettos till Karlskoga 30-31 augusti (vill jag minnas just nu att det var).
Eftersom RR står för Ruskig Röra så vet jag inte ifall du kör där men OM du gör det och skickar en idol-tischa så ska jag heja dig framåt!
Grattis!
Mozz is da skit!!!!!
Ett stort grattis.
Ge aldrig upp, jobba jobba. Pallen är resultatet! Grattis. Mvh Tony
Storslaget och mycket kul att höra. Stort grattis - Och viss hade väl ett tubeklipp motsvarande "Mozzberg får Hybris på Knudan" varit på plats. Var det ingen där och dokumenterade din framfart?
Heja och grattis!
Även fast jag varken sett racet eller träffat dig, så kan jag inte låta bli att dela din glädje! Grattis!!
GRATIS T-shirts får man för att man förtjänar det; man hejar intensivt och hårt under en längre tid. Det är ca 10 stycken som kvalat in hittills. Så jobba på.
GRATIS kaffe får du gärna; jag är på Åsen den helgen!
Tack!
Tack Peter!
Tack!
Tack Erik!!
Lite trist, men jag är rädd att det inte var någon vidare dokumentation av loppet. Eller? Någon? Tyckte faktiskt att det var någon som gick runt med en filmkamera. Eller?
Tack, det får du gärna!Kom till Åsen och heja i helgen!
![]()
Nu när du har lärt dig att ställa in hojen för regn så dröjer det väl ett par år till innan du har fått in torrsetupen
Ett stort grattis är på sin plats iallafall.![]()
Vadå köra, stod det inte i HN att du kört skrot på motorn?!![]()
Tack, men jag glömde faktiskt att genomföra den klassiska "släpp 2 klick på allt", så, teoretiskt sett borde det kunna gått ännu fortare!!![]()
Nå, "röktes" det nåt i värmen i helgen lr?
Mvh. Stekt-![]()
Heja och grattis!
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti