Och så lite mer bilder från Sviestad-SM

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
Man hittar dom via www.sorebo.se och stort tack till Hannes för upplåtande av plats för bilderna på sin burk.

Bilderna är upplagda kronologiskt per dag. De klasser som är med är 125 junior, R600, R1000, Std600, NSB och en del depåprylar. Jag har tyvärr inte hunnit ta nåt på övriga klasser. Det blir lite svårt att hinna med allt när man själv kör.

ZoulFly skrev:
Man hittar dom via www.sorebo.se och stort tack till Hannes för upplåtande av plats för bilderna på sin burk.

Bilderna är upplagda kronologiskt per dag. De klasser som är med är 125 junior, R600, R1000, Std600, NSB och en del depåprylar. Jag har tyvärr inte hunnit ta nåt på övriga klasser. Det blir lite svårt att hinna med allt när man själv kör.

Riktigt bra bilder !!!! :tummenupp

Superbra bilder, trevligt att få lite rejskänsla även fast man inte kan vara på plats! :tummenupp

Bidde tillåmed en ny avatar av det, kastar äntligen bort bilden med min fula nuna. Knivskarpa bilder som vanligt Fredrik!

/B

Ah, kul att ni gillar bilderna :Bugar ...och kom gärna med förslag på andra bra bildvinklar eller olika sätt att få lite piffiga bilder.

ZoulFly skrev:
. ...och kom gärna med förslag på andra bra bildvinklar eller olika sätt att få lite piffiga bilder.

Spegelvisir :tungan

Nä det ser ut som det kommer sig bra...

Kanonbilder som vanligt

Kan inte bli bättre, min fotografs bilder är ju inte i närheten av dina.
Keep on going :banana

Macho Woman skrev:
Helt obegripligt snygga bilder. Riktigt actionfyllda. Jag tycker faktiskt att du är den bästa fotografen. Mycket beröm! :tummenupp

:rodnar

ecce skrev:
Du kan ju fota folkrace hojen någon gång SNYFT...

Ja, det är inte så lätt att hinna med alla. Säg gärna till på förhand nån gång så kan jag försöka. Iofs är du väl med på ett par bilder på A-torp, eller? #4 i R600???

Och tack för all uppskattning...det värmer.

ZoulFly skrev:
:

Ja, det är inte så lätt att hinna med alla. Säg gärna till på förhand nån gång så kan jag försöka. Iofs är du väl med på ett par bilder på A-torp, eller? #4 i R600???

Jo det stämmer :tummenupp Ne det är ju dunder gräjta bilder.
Kommer nog att fastna för eller senare endå :fyllisar

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...