Och jag som tyckte "Nogger Black"-tjaffset var löjligt

Oj, skulle jag anmäla alla människor som kallat mig fula saker skulle jag få bo på polisstationen dygnet runt... :lol
Han borde prova att gå som lapplisa ett pass.... :7peta :banana

Har man inget bättre för sig..

Hur kan dom anmäla att en annan blir kallad tjockis? Borde det inte vara Salos grej, om något? :va

Observera vad det är för typer som kommit på detta fantastiska. Studenter! Eftersom jag själv varit jur stud en gång så kan jag konstatera att de i vissa avseenden har lite vilda uppfattningar om vad som är juridiskt acceptabelt i samhället. Det går över när de jobbat några år.

Finns det inget sätt man kan åtala dessa studenter för typ "onödigt upptagande av rättsväsendets tid". Om inte är det en åtalspunkt som borde införas snarast så vi inte får en situation som i staterna.

Övrig kommentar om artikeln:
"Många tittare blev förvånade över hur rå stämningen kan vara mellan hockeyspelare."
Allvarligt, garvar så jag nästan pissar på mig. Kan nån nämna en sport där det hånas mer mellan spelare?

Hur tjock är Salo, egentligen? När han intervjuades i TV om påhoppet borde han ju ha ombetts av reportern att visa hullet.

Det här är superlöjligt, men värt att notera är att hade det varit någon annan grupp än överviktiga som detta hade rört så hade det varit ett jävla liv.

Handikappade, invandrare, etniska minoriteter, kvinnor syftar jag på.

korvgubbe skrev:
2078564 Ja, "jävla kärringar" är ju ett uttryck som man lyckligtvis aldrig hör i en hockeyhall! :hihi

Du kan ge dig fan på att om någon spelare ropat det inför kamrona så hade någon ****stimmare fått plats på DN Debatt.

Aftonbladet kallar ju "Tjock-Steffe" för just tjock typ varje dag. Och han sitter ju ändå i sämre sits än Salo, det torde vara svårt att stämma en svensk tidning när man sitter i häkte i Amerika.

Markus skrev:
2078560 Det här är superlöjligt, men värt att notera är att hade det varit någon annan grupp än överviktiga som detta hade rört så hade det varit ett jävla liv.

Handikappade, invandrare, etniska minoriteter, kvinnor syftar jag på.
Ja shitt vad upprörd Salo hade blivit om Ledin kallat honom för jävla invandrare :hihi

HanneZ skrev:
2078628 Ja shitt vad upprörd Salo hade blivit om Ledin kallat honom för jävla invandrare :hihi

Men det är väl inte Salo nu heller som är upprörd?
Hade han med äckliga skägget ropat "jävla mongo" så kan du ge dig på att någon handikapporganisation hade "rasat" (enl. Aftonbladet i alla fall). Vågar int eens tänka på vad som hade hänt om han bett honom åka hem till sitt hemland, förmodligen hade det varit presskonferens från Rosenbad nu.

Markus skrev:
2078579 Du kan ge dig fan på att om någon spelare ropat det inför kamrona så hade någon ****stimmare fått plats på DN Debatt.

Blev ju iofs livat då det var dags för AIK-Hammarby-derby och AIK hade bilder på hammarbyspelare med stringtrosor..

Markus skrev:
2078579 Du kan ge dig fan på att om någon spelare ropat det inför kamrona så hade någon ****stimmare fått plats på DN Debatt.
Jonathan Hedström skrek ju "Jävla F I T T A!" i slutspelet förra året. Inför kamerorna. Inget hände.

Gustav O skrev:
2078651 Jonathan Hedström skrek ju "Jävla F I T T A!" i slutspelet förra året. Inför kamerorna. Inget hände.

Å fan.
För övrigt så verkar alla ens fördomar om hockeyspelare bekräftas var gång de kommer på tal.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg