Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hade jag kört omkring med dom där i,och tyckt hojen gått bra,hade jag inte sagt det på Sporthoj!philsson skrev:Hittade dessa idag när jag skruvade bort avgaskrökarna. Antagligen suttit där alltid.![]()
![]()
Den har alltid gasrest på 5an med drevning 14? 48. Enligt mig en brutal hoj, där ser man hur klen jag måste vara för att tycka att den gick bra. Man kan lungt säga att jag är glad nu, måste ut och prova!Åmotar´n skrev:Hade jag kört omkring med dom där i,och tyckt hojen gått bra,hade jag inte sagt det på Sporthoj!![]()
(Med dom i borde du väl klarat reg.besiktningen)![]()
philsson skrev:Den har alltid gasrest på 5an med drevning 14? 48. Enligt mig en brutal hoj, där ser man hur klen jag måste vara för att tycka att den gick bra. Man kan lungt säga att jag är glad nu, måste ut och prova!
Det är ju skogen som är roligast, men där behöver jag inte mycket effekt.Tamtech skrev:det e nu du kommer underfund med att den är helt sjuk i skogen...
philsson skrev:Det är ju skogen som är roligast, men där behöver jag inte mycket effekt.![]()
n00b fråga, behöver jag bestycka om hojen för att jag plockar bort dessa?![]()
Dumt nog kollade jag inte vad jag hade för munstycken i förgasaren idag när jag väl hade isär den. Dumma mig.Tamtech skrev:höst troligt, men prova först! du bör ligga runt 160 i huvud om du kör keihin
philsson skrev:Dumt nog kollade jag inte vad jag hade för munstycken i förgasaren idag när jag väl hade isär den. Dumma mig.![]()
Inte hört något svar från dem ännu.Nypan83 skrev:Hur gick det med verkstaden sen egentligen?
Tror knappast det, tog bort rostig skruv efter rostig skruv för att komma åt demdära, timräknaren har dessutom gått 10 minuter sedan innan jag lämnade in hojen på verkstaden så motorn har inte kunnat gå mer än 10 min iom att den räknar så fort man rullar hjulet, blitt en del last på och av både vid verkstaden och hemma igen och vid besiktning. Så sotiga som dedär är så är det mer än 10 minuter.zpeppy skrev:Men är du säker på att de inte är ejfa som satt i dom dära då...?
Var ute och körde i helgen men jag måste säga att jag inte märkte nån skillnad.AndersJohansson skrev:Blev det nån skillnad?![]()
philsson skrev:Var ute och körde i helgen men jag måste säga att jag inte märkte nån skillnad.![]()
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten