Observation

Macho Woman skrev:
Sweminem har ju redan varit på en Up in Smoke Tour, där han bland annat sjöng låten Remember Me. :D

En del gamla hits med Sweminem

* 55 on the racetrack
* California dreaming
* Back in the Eskilstuna (garagecover på back in the USSR)
 
GSXR1100R skrev:
En del gamla hits med Sweminem

* 55 on the racetrack
* California dreaming
* Back in the Eskilstuna (garagecover på back in the USSR)

:lol :lol :lol :lol :lol

*skrattar så tårarna sprutar*
 
Fo shizzle! :D

Where's my snair? It's in da Admin contrül pänel. Ban ya all!

Äh! Det är ok, jag e van o bli mobbad :rolleyes:
 
Freppa skrev:
Är det någon mer än jag som tänkt på att Swedie ser ut som en liten Eminem-kopia på sin avatar? Fan, Swedie som Ghetto-smurf :tomten , det vore något det.

New album out now.
"Swedie - I'll stunt your ass, biatch!"
Includes such hits as:
- My R1 is "the one"
- Broken Bones (and busted fairing)
- Show me da money!

and don't forget his much acclaimed duet with Macho Woman - "Heal our hojs".

Out now on Sporthoj Records

True, True!
Båda ser lika spökbleka ut. :hihi

Men det är sant, har faktist också tänkt på det.
 
Hmm.. "Fredrik o jag" hette väl en av låtarna Swedie också gjorde, eller hur va de nu NoicE?.. :va :arsele






:1pajas
 
Rolig tråd men inte som Forkmans tråd... Någon som sparat denna? Den är överlägset bäst på sporthoj!
(menar den när han bad om photoshop hjälp :rofl )
 
Micke_Lindstrom skrev:
Om Swedie kommer ihåg den videon så är det nog en banning på gång, jag hade blivit rätt sur. :hihi
Jag vet vilken det är... men jag har medlidande med dem jag bannar så jag bannar sällan. Anneli kan ju dock hoppa över att få en viss grej av mig... ;)
 
Svid i är ju en stor man, faktiskt så stor att andra artister har gjort låtar om honom. Edith Piaf, t.ex.

- Johnny, Tu N'es Pas Un Ange ('Johnny, du är ingen ängel', i svensk översättning)
 
Macho Woman skrev:
Svid i är ju en stor man, faktiskt så stor att andra artister har gjort låtar om honom. Edith Piaf, t.ex.

- Johnny, Tu N'es Pas Un Ange ('Johnny, du är ingen ängel', i svensk översättning)
För att inte tala om "Johnny the rocker" och "Jånni balle" med Magnus Uggla.
 
På tal om låtar...

Gjorde han inte "Racing in the streets" också, eller hur var det??
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top