OBS!Kvällsracet den 26 augusti INSTÄLLT OBS!

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Nu kör vi kvällsrace igen!
Den 26 augusti är det återigen dags för race under enkla former. Vi kör ett kval och så många race som tiden tillåter. 2 klasser, upp till 600 cc och upp till 1000 cc, elit, senior eller junior, alla är välkomna!
anmälan på www.raceregistrering.se

TYVÄRR MÅSTE VI STÄLLA IN DETTA RACE PGA FÖR FÅ ANMÄLDA:

Last edited:
Är du hemma till den 9:e september då? Då kör vi årets sista kvällsrace!

Puh, my bad där med:död är bokad med actionpics på Mantorp den dagen.
So nada mer kvällsrace för mig iår, får försöka åka på några tisdagskörningar istället å kanske se om det är något team som söker en extra förare till ERF avslutningen som är extra lång iår :näsblod

Finns det möjlighet att hämta ut engångslicens på plats?
Japp, det ordnas genom ARC.

Last edited by a moderator:
Grymt! Ska bara få ihop mina pinaler ...

Du har la aldrig gillat Turkiet? Jag anar kärringstyrning!!!

\m/

Kom igen å få ihop dina prylar nu å kör racet, jag får väl följa er via mylaps.com i turkland över några efes :tuttar

......... som sagt, måste ju smörja frugan lite med så man kan leka lite själv sen

Har troligen sålt hojen då, men är den kvar så kommer jag :)

Ajdå, på träningen igår lyckades jag ju plantera mig i lecahavet. Klantigt dessutom:huvet. Men det såg inte så illa ut när jag åkte hem. Skulle nog gå att lösa ganska enkelt. Men idag visade den sig från sin rätta sida:rolleyes:. Oljeläckage och annat jäkla strul. Men nog om det och över till frågan: Hur avanmäler man sig om man gjort en "bindande anmälan" på raceregistrering???
Jag lär inte få ihop den till den 26/8 tyvärr.:tummenner Detta som skulle bli den roliga avslutningen på en lyckad säsong, satan vad tråkigt:brinnerup

Ska det bli något kvällsrace på torsdag måste det komma in fler anmälningar. I nuläget har 3 st lyckats anmäla sej. Har vi inte minst 15 st ställer vi in.

Ska det bli något kvällsrace på torsdag måste det komma in fler anmälningar. I nuläget har 3 st lyckats anmäla sej. Har vi inte minst 15 st ställer vi in.

Har man möjlighet skall man INTE tvecka. Kvällsrace är en riktig rolig form av racing. Hade jag kunnat komma ifrån jobbet så hade jag själv inte tvekat.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra