OBS Köp inte en Shoei X-Spirit på blocket

Du verkar kunna firmorna i södra Skåne. För att svara på din fråga, nej, inga vidare hela saker från Ystad. Jag lämnar Sölleracing nu, annan diskussion.

Jag är mer intresserad av vad, förutom trådämnet, det är som är så kass med ebos, någon? Varför hade de bra betyg i Wikin före tråden? Jag kan ha missat nåt, men hittills har de varit helt ok mot mej.

Jag är mer intresserad av vad, förutom trådämnet, det är som är så kass med ebos, någon? Varför hade de bra betyg i Wikin före tråden? Jag kan ha missat nåt, men hittills har de varit helt ok mot mej.

Är väl ingen ( ok,få ) som sagt de var dåliga innan, ELLER?

Är väl ingen ( ok,få ) som sagt de var dåliga innan, ELLER?

Som jag skrev, betyget var ju ok. Nu är det en Malmöit och en dragracingsnubbe som uttrycker att de inte är bra. Jag tolkar deras omdöme om ebos som ganska negativt. Några skriker för skrikandets skull, väl unnat!

Ämnet verkar mínst sagt uttömt...kanske dags att låsa tråden?

suger baserat på trådämnet om det nu stämmer?sen funkar det väldigt bra med ystads firman för min del,precis som det funkar kanon för vissa på malmöfirman..

:corn :corn
Blueridge gör tråden rolig att läsa:rolleyes:
Trådlåsningsdags kanske:va

Last edited:
Varför vill du och andra få tråden låst ?

När något likt detta dyker upp är det inte bra då att ha en tråd där alla kan skriva vad dom vet , kanske något med viktigt information.

kanske för att det blir mycket skitsnack och felaktigheter som kommer upp.

Känns som att tråden bör låsas snart. Men som sagt, varför skulle en sådan stor firma skitna ner sig för att tjäna några futtiga tusenlappar på att kränga förbrukade hjälmar

Varför betalar ministrar i regeringen privata middagar å allt vad det då må vara med jobbkortet??? Även dom har ju mkt att förlora om det kommer fram...

"GIRIGHET" mkt vill ha mer...

Varför betalar ministrar i regeringen privata middagar å allt vad det då må vara med jobbkortet??? Även dom har ju mkt att förlora om det kommer fram...

"GIRIGHET" mkt vill ha mer...

Sant, jag försvarar inte firman, jag va bara objektiv.

Jag är mer intresserad av vad, förutom trådämnet, det är som är så kass med ebos, någon?

Tror det räcker för att folk ska undvika dom.

Jag kommer aldrig stödja en firma där annställda/annställd kränger förbrukade hjälmar på blocket.

Sen kan dom få va hur bra på att trimma som helst.

Jag känner en volvoanställd som stal och sålde bilbatterier från volvo....
tänker du adrig mer köpa volvo nu då :va

Något kortsynt, snällt sagt!

haha, precis som den förste så hade inte den anställda med företagets totala kvalitetssäkring att göra.....
Att sälja dömda hjälmar är naturligtvis ett större moralbrott med (kanske) farligare konsekvenser än att sälja stulna batterier, men kontentan var ju densamme...straffa företaget för vad en anställd gör.
Ska man nu dra det till hårklyveri, vilket verkar vara poppis här, så är ju inte ett brott mindre brottsligt än ett annat. Men skall man nu göra det, så gjorde han ju sina köpare till hälare eftersom dom visste ursprunget.
(dessutom torde en normalt begåvad kunna räkna ut med arslet och en bit krita att ett nytt batteri till en tredjedel av priset är något lurt)

Allt här i livet är inte svart eller vitt kompis, det finns en gråzoon ;)

Hmmm, du kanske skulle skilja på sakfråga och moralfråga...

Inlägget handlade om att dissa ett helt företag pga en anställds handlande...remember?

Jag tror inte en MC firma är så pass korkad att man riskerar hela företagets rykte för att tjäna några ynka tusenlappar... Det känns inte så i alla fall. Om då är fallet är det förjävligt, men jag tror inte att vi nånsin kommer få svar på vad som verkligen har hänt i det här fallet...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT