Obehagligt................

750r Mange

Asfaltkungen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
suzuki GSX750 R 96 mini grejer
Någon mer än jag som har provat att ligga 260kmh i en kurva och få slut luft i bakhjulet omgående......

HAr aldrig varit så skakis i hela mitt liv när man lyckats få stopp på grejorna.. :3freak :confused:

Hur får man slut på luft i ett däck omgående? Eller var det bara en skönskrivning av punka!? :)

750r Mange skrev:
Någon mer än jag som har provat att ligga 260kmh i en kurva och få slut luft i bakhjulet omgående......

HAr aldrig varit så skakis i hela mitt liv när man lyckats få stopp på grejorna.. :3freak :confused:
Jävlar, sånt vill man inte vara med om :gnissla. Hur fan lyckades du hålla dig på banan?

Självklart har jag provat att liga i 260kmh i en kurva och få slut på luften i bakdäcket.För mig är det mer regel än undantag att luften går ur:=)

750r Mange skrev:

Köp rejsluft nästa gång, den tål mycket högre farter än valig luft.

Japp, de hände mig på framhjulet i liknande fart, köp ventilhatt till ventilen, funkade för mig :)

Thundercat skrev:
Köp rejsluft nästa gång, den tål mycket högre farter än valig luft.

Finns det inte en lustig tråd om luftbytning?? :D
minns att ja skratta gott åt den kinesiska kvalitéts luften. :tummenupp

750r Mange skrev:

:skrämd vill ABSOLUT inte testa det känner jag!

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park