Obegränsat, woho!

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös! :(
Ville bara förtälja för er alla att jag numera har obegränsat A-kort. Halleluja! :Bugar
Efter en lång väntan så är det äntligen dags att prova lite större hojar...med start på farsans ZX12R... :)

ps. Glöm ej att anteckna på nagelbanden :rolleyes:

Last edited:
McFille skrev:
Ville bara förtälja för er alla att jag numera har obegränsat A-kort. Halleluja! :Bugar

oberänsat?
får man ett nytt då om konstapeln skulle ta det man har i plånboken? :hihi

McFille skrev:
Efter en lång väntan så är det äntligen dags att prova lite större hojar...med start på farsans ZX12R... :)

Jag noterar. Och håller mig inomhus de närmsta veckorna :D :D

Kolla att förs. gäller innan du lånar pappsens hoj, det kan bli dyrt annars.

Skalman skrev:
Jag noterar. Och håller mig inomhus de närmsta veckorna :D :D

Det gör du rätt i! :tungan

GSX - Jo, det skall inte vara några probs. bara att tuta å köra.

Tyvärr verkar det bli regn regn regn...och lite mera regn nu de närmsta dagarna... :(

Hur funkar det där med begränsningen på kortet? Jag tog kort när jag var 19, och på mitt kort är det den där lilla hojen som står för begränsning. Men nu är jag ju 22 och borde få köra tung utan problem, måste jag beställa nytt kort då? Jag har ju redan 2 körkort, vore iofs bra med ett tredje om man blir av med kortet två gånger :)

hehe! grattis! Fin hoj att börja med eller! Du har hästar så de både räcker å blir över :yoparty

Grattis!
Drive safe!

Mvh Mar

Du får la glida in på www.vv.se å spana , skicka mail te dom , dom svarar fort!
Skulle ifs tro att du inte behöver en ny lapp , men det e ju bara kul så man kan vara ännu snyggare på bilden, dvs att kortet e uptodate! :näsblod
mvh Mar

Dee_cati skrev:
Hur funkar det där med begränsningen på kortet? Jag tog kort när jag var 19, och på mitt kort är det den där lilla hojen som står för begränsning. Men nu är jag ju 22 och borde få köra tung utan problem, måste jag beställa nytt kort då? Jag har ju redan 2 körkort, vore iofs bra med ett tredje om man blir av med kortet två gånger :)

Dee_cati skrev:

Du behöver inget nytt kort. Två år efter du tog din A-behörighet så försvinner begränsningen. Nästa gång du uppdaterar ditt körkort så kommer den "stora hojen" bli ifylld... :)

McFille skrev:
Du behöver inget nytt kort. Två år efter du tog din A-behörighet så försvinner begränsningen. Nästa gång du uppdaterar ditt körkort så kommer den "stora hojen" bli ifylld... :)

Grattis! Det är ju perfekt, då kan du ju skänka din vilda tvåtaktare till en behövande 17-åring :tungan

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph