ozeo
Lcc= lögdö county choppers
- Gick med
- 12 Sep 2004
- Hoj
- xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
lillsyrrans pegga 306 från 96 strular.
hittar inge uttag för obd2 på den, när jag läser forum mm så står de under dashboard under ratten nånstans men de finns faen inge där. hittar en knepig gul och en knepig grön stickkontakt.
ska de va nå adapter därimellan?
står på flera ställen att min utrustning ska passa, elm 327 med obd2.
kanske andra tips.
den hade gått lite kasst innan men den vart värre eft att jag svetsa fast katalysatorn som hade gått av i bakkant påstås det, hade av batterikabeln. svertsklämma bredvid där jag svetsa.
kan ju va att de inte har med saken att göra då den är skruttig allmänt.
den hackar dör spottar litegrann så de jag antar nu är lambda, tempmätare(går bara upp till 75 grader) massamätare samt vevaxelgivare..
går på tomgång men lite ojämt.
tips tankar och ideer?
hittar inge uttag för obd2 på den, när jag läser forum mm så står de under dashboard under ratten nånstans men de finns faen inge där. hittar en knepig gul och en knepig grön stickkontakt.
ska de va nå adapter därimellan?
står på flera ställen att min utrustning ska passa, elm 327 med obd2.
kanske andra tips.
den hade gått lite kasst innan men den vart värre eft att jag svetsa fast katalysatorn som hade gått av i bakkant påstås det, hade av batterikabeln. svertsklämma bredvid där jag svetsa.
kan ju va att de inte har med saken att göra då den är skruttig allmänt.
den hackar dör spottar litegrann så de jag antar nu är lambda, tempmätare(går bara upp till 75 grader) massamätare samt vevaxelgivare..
går på tomgång men lite ojämt.
tips tankar och ideer?