o5:or för 99000:-

Jonten

Ny medlem
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Gsx-r 750-00
05:or för 99000:-

Ska köpa ny hoj nu är det tänkt. Ska köpa den på Bike i Trollhättan, då jag redan lämnat in min gamla GSXR 750 för ett byte. 00 för den delen. Ifall nån letar efter en sån så finns det en där. Nu har jag ju hela vintern att bestämma mig på..men är sugen på en 05:a 1000cc. Är det kört att få en sån för 99 till våren? Annars får jag sikta in på någon begagnad/Jonten

Last edited:
Jonten skrev:
Ska köpa ny hoj nu är det tänkt. Ska köpa den på Bike i Trollhättan, då jag redan lämnat in min gamla GSXR 750 för ett byte. 00 för den delen. Ifall nån letar efter en sån så finns det en där. Nu har jag ju hela vintern att bestämma mig på..men är sugen på en 05:a 1000cc. Är det kört att få en sån för 99 till våren? Annars får jag sikta in på någon begagnad/Jonten

Så du är alltså begränsad att köpa på bike, då kan ju bara dem svara på det. :va

Annars så säljer www.mc-kompaniet.se 06:or för 116000. Har ingen uppgift på 05:orna men ring o fråga. :tummenupp

De har inne lim Ed av 750:n för 99000 05:a men antar att det är en 1000 du vill ha.

Enligt www.biketrollhattan.se så tar dem 114900 för en gsxr 1000 05:a. Skulle ju helt klart ta en 06 för i princip samma pris.

Last edited:
bikestop

Jonten skrev:

kolla med bikestop har polare som köpt hojar där. dem är bra att göra med och håller BRA priser.

www.bikestop.se

ericnorrback skrev:
kolla med bikestop har polare som köpt hojar där. dem är bra att göra med och håller BRA priser.

www.bikestop.se

De är billiga :tummenupp men de tar ändå lika mycket för t ex en sv 650 03 som jag gav för en 05:a. De har liksom butiken i väring två års garanti. Prioriterar man fem år så är bike i trollhättan att föredra.

Bilden till texten till sv 650 05:an är inte en 05:a då de har svart ram :rofl kan vara så att detta är 04:or :confused:

Last edited:
Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...