O-ring till mitt Beringer-ok

Dee_cati skrev:
2109800 Jo men jag funderar på om jag verkligen har ihålig axel :va
Jag har fått för mig att den inte är det, men jag har nog fel som vanligt. Och att leta rätt på svarta skateboard-hjul lär kosta lika mycket som de på husaberg som bara kostade 380:-.

Närmsta leksakshandlare har set med hjul eller hel bräda för runt 100:-

Åhhhh, jag vill ju vara ekonomisk men det är ju mycket smidigare att bara ringa ett samtal och sedan hämta grejjer som passar direkt. Vilket det ju inte gör nu då...
Nåja, jag åker till garaget och kollar om min axel är ihålig och är den det så har jag redan gängstav. Då behöver jag bara åka till rampen och sno en bräda av någon av de ouppfostrade ungarna som hänger där. Hoppas för hans egen del att han har svarta hjul :mad:

Dee_cati skrev:
Då behöver jag bara åka till rampen och sno en bräda av någon av de ouppfostrade ungarna som hänger där. Hoppas för hans egen del att han har svarta hjul :mad:
Annars så finns det 4-pack att köpa på BR för skit och ingenting (om det skulle vara så att dom små illbattingarna teamar ihop sig mot dig så att du inte får loss nån bräda). :tungan

.

Jo jag får ta och kolla leksaksaffären eller nåt. Jag såg iaf idag att jag hade ihål axel där bak :hihi
Men fram verkar det inte se bra ut, hur har ni löst det där!?

Dee_cati skrev:
2111003 Jo jag får ta och kolla leksaksaffären eller nåt. Jag såg iaf idag att jag hade ihål axel där bak :hihi
Men fram verkar det inte se bra ut, hur har ni löst det där!?

Borra hål rakt igenom muttern så är det klart, på andra sidan axeln så sitter det antagligen en rätt stor gummidistans dom du bara drar ut eller slår ut från muttern sida...

Carpe me skrev:
2111160 Borra hål rakt igenom muttern så är det klart, på andra sidan axeln så sitter det antagligen en rätt stor gummidistans dom du bara drar ut eller slår ut från muttern sida...

Hmmm, det låter som att det stämmer. Då sparade man några kronor iaf, tack för tipsen!
Ska man snåla och göra egna puckar till fotpinnarna också då eller? Men det kan bli svårare antar jag.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon