Oärliga brudar...

:tummenupp kan bara hålla med dej där...jag har sett misnt lika många killar som till å med tar av sig ring/arna för att dölja att dom har nån......

Sen har vi dom som inte hänger med på att man har ring :rolleyes: fuskar ibland jag med bara för att det är lättare att få vissa att fatta.... :tungan
Annars är jag snäller och säger vad jag tycker rakt ut :D

TinaTjejen skrev:
Kan ju säga att det finns minst lika många oärliga killar på krogen!
När jag var singel så vart det en jävla massa ringmärkta som ville göra allt möjligt, utom att kanske kravla hem till fästmön/frugan.
BLÄ, säger jag.
Om man nu förlovat å gift sig så trodde jag att det var nått man verkligen ville?!
Inte springa å nulla lite här å var å hålla på :tummenner

JAG fattar inte hur folk kan... :3freak

Kakan skrev:
:tummenupp kan bara hålla med dej där...jag har sett misnt lika många killar som till å med tar av sig ring/arna för att dölja att dom har nån......

Sen har vi dom som inte hänger med på att man har ring :rolleyes: fuskar ibland jag med bara för att det är lättare att få vissa att fatta.... :tungan
Annars är jag snäller och säger vad jag tycker rakt ut :D
Men de tjejerna som vi ragga på hade ju alla möjligheter i världen att säga, nu ska vi kolla efter en kompis.....jag e ju för fan inte dum, man fattar ju när nån inte e intresserad. Jag vet inte hur många som jag nu raggat på som efter typ 2h med snack och flirt säger, "jag har kille". Jag hatar dessa puckon till tjejer. Det e ju såååå lätt att säga nåt i stil med, "var bor du, aha VI bor i ...." Klockren, inte så att man säger rent ut men nästan ändå att man inte e fri för ragg. Men vissa ligger å håller en stackars singel på halster och så när klockan slår alldeles för mycket kommer smockan. :fatta! (förtydligande==smockan mingves blir dumpad :gnissla )

Last edited:
Mie skrev:
Eftersom man hade varsitt liv innan man träffades så kan man ju ge varandra lite av det och på så sätt kombinera alltihop... har vänner som har sånna samboförhållanden och det funkar kallas...... så jag har inte gett upp ännu :tungan

Att ingå bilaterala avtal innebär kompromisser, dvs att göra avkall på den del av friheten som var kompromisslös innan avtalet ingicks.
Eftersom grunden till beslutet att ingå avtal görs på ett överflöd av irrationella känslosvall kan det i stunden, då man ingår avtalet, kännas som en vinst för båda parter (win-win situation). Dock gör sig verkligheten snart påmind i samband med återkomsten av det rationella tänkandet och tillnyktrandet från ovan nämnda känslosvall (att träda ur den rosa dimman).

Mingves skrev:
... Men vissa ligger å håller en stackars singel på halster och så när klockan slår alldeles för mycket kommer smockan. :fatta! (förtydligande==smockan mingves blir dumpad :gnissla )

Måste vara lika surt varenda gång att bli dumpad innan man ens blivit ihop! :D

Men allvarligt talat kanske de som flirtat i 2h för att sen släppa bomben att de har kille är sådana som varit tillsammans "länge" och nu vill tjejen bara bekräfta för sig själv att hon fortfarande kan få napp. Troligtvis lika vanligt bland killar för den delen. Ett sökande av självbekräftelse som går ut över någon som inte ens får ett one-night-stand som tack för besväret ;)

Så ja killar :pannkyss nu ska ni inte deppa ner er totalt!! Alla tjejer är inte lika dana och det är väl en himla tur det. Jag tröttna själv på dräggen ute på krogarna här och sökte lyckan utanför skånes gränser. Vilket napp jag fick :tummenupp En underbar Falkenbergare, att man inte sökte tidigare :va Jobbigt i början med avståndet, man blev :kocko innan helgen kom. Det löste sig genom att han flyttade ner, passade bättre med hans jobb. Idag har vi en liten gosse :) Se vad mc intresse kan göra :banana

Maverick_ou812 skrev:
Grrr... :fatta! Passa sig krappen annars står du där med soppatorsk en dag!

För övrigt så finns det nog olika uppfattningar om det också... :D

:rodnar

Var det inte så då? :tungan

Mingves skrev:
Men de tjejerna som vi ragga på hade ju alla möjligheter i världen att säga, nu ska vi kolla efter en kompis.....jag e ju för fan inte dum, man fattar ju när nån inte e intresserad. Jag vet inte hur många som jag nu raggat på som efter typ 2h med snack och flirt säger, "jag har kille". Jag hatar dessa puckon till tjejer. Det e ju såååå lätt att säga nåt i stil med, "var bor du, aha VI bor i ...." Klockren, inte så att man säger rent ut men nästan ändå att man inte e fri för ragg. Men vissa ligger å håller en stackars singel på halster och så när klockan slår alldeles för mycket kommer smockan. :fatta! (förtydligande==smockan mingves blir dumpad :gnissla )

Jo det förstår jag med.....jag kan inte förneka att de finns tjejer som är så och även killar...aldrig kul när man hittar nån man anser "trevlig" eller trevlig :)

Kanske skulle ha nån text i pannan när man inte är singel :fattartil :lol

Har polare som tagit på sig en ring och dom upplever att dom får mer ragg när dom har ringen på :gnissla

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025