Oärliga brudar...

Thermal skrev:
Därav uttrycket "grogghora" Lite grovt men ganska talande faktiskt, säger som en kollega till mig: svenska brudar är ett andrahandsval.
Fanimej det klokaste som sagts på ett bra tag!

Har förälskat mig i en fransyska. Jisses... jag säger bara kvinna... till 100%

alstå, ni tjejer som påstår att killar oftast bara är intreserade av sex, ska nog ta å fundera över hur många tjejer som endast är ute efter samma sak. :3freak

Maverick_ou812 skrev:
Fanimej det klokaste som sagts på ett bra tag!

Har förälskat mig i en fransyska. Jisses... jag säger bara kvinna... till 100%

Trodde Mr K var kille. :va :tungan

Fluxir skrev:
alstå, ni tjejer som påstår att killar oftast bara är intreserade av sex, ska nog ta å fundera över hur många tjejer som endast är ute efter samma sak. :3freak

Det finns som sagt undantag i båda fallen..... men visst finns det tjejer som är sådana oxå...

Mie skrev:
Det finns som sagt undantag i båda fallen..... men visst finns det tjejer som är sådana oxå...
Asså, jag skulle allt få vara bra despo för att ragga upp nån bara för sex. Det ger inte mig nått om man inte gillar tjejen ju! Bara jobbigt om hon skulle få för sig nått sedan...Har känt mig som en skurk de ggr man haft one nights...

Mingves skrev:
. Då kommer han på den gamle visdomen, ringmärkningscheck....god damn it...hon har dubbelringar!!! :kocko Där har man stått och varit trevlig och flirtat och fått flirtar och så e bitchen gift och har 3!!!!!! Barn!!! :död :brinnerup
grejen är Mingves att man kan faktiskt bara prata med folk för att man tycker att det är trevligt, och jag tror att hon i det här fallet tyckte det. Men om det nu är som du säger, alltså att hon flirtade tillbaka så tycker jag att det är fel. Särskilt när hon är såååå upptagen.

Det finns idiottjejer, men det finns också jättetrevliga tjejer...Fastän jag kan hålla med er killar och tycka att många tjejer är rent av idioter och det gör att jag inte umgås med dem...men å andra sidan så finns det ju puckokillar med så jag antar bara att vi får leta o leta tills vi hittar våra "drömpartners"

lycka till nästa gång....

Mingves skrev:
Asså, jag skulle allt få vara bra despo för att ragga upp nån bara för sex. Det ger inte mig nått om man inte gillar tjejen ju! Bara jobbigt om hon skulle få för sig nått sedan...Har känt mig som en skurk de ggr man haft one nights...

Se det mer som en sport så försvinner ångesten :hihi

Mingves skrev:

om man inte provar sig fram ,hittar man aldrig rätt......

Å nej! Ve och fasa!
Förekommer det bedrägeri, uppsåt och falsk marknadsföring på krogen? Var ska man nu kunna ingå seriösa, långsiktiga och ärliga affärsuppgörelser? Vart är världen på väg?

snowwhite skrev:
grejen är Mingves att man kan faktiskt bara prata med folk för att man tycker att det är trevligt, och jag tror att hon i det här fallet tyckte det. Men om det nu är som du säger, alltså att hon flirtade tillbaka så tycker jag att det är fel. Särskilt när hon är såååå upptagen.

Det finns idiottjejer, men det finns också jättetrevliga tjejer...Fastän jag kan hålla med er killar och tycka att många tjejer är rent av idioter och det gör att jag inte umgås med dem...men å andra sidan så finns det ju puckokillar med så jag antar bara att vi får leta o leta tills vi hittar våra "drömpartners"

lycka till nästa gång....

Visst kan jag va trevlig och bara snacka, men då skall inte hon inte "falskskylta" för mig. Kul att snacka med nån som står och ljuger en rakt i ansiktet...

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025