Mie skrev:läste här om vänskap....
http://www.intellectualwhores.com/ladderintro.html
Det var kanske just det jag menade?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mie skrev:läste här om vänskap....
http://www.intellectualwhores.com/ladderintro.html
McB skrev:Det var kanske just det jag menade?
Fanimej det klokaste som sagts på ett bra tag!Thermal skrev:Därav uttrycket "grogghora" Lite grovt men ganska talande faktiskt, säger som en kollega till mig: svenska brudar är ett andrahandsval.
Maverick_ou812 skrev:Fanimej det klokaste som sagts på ett bra tag!
Har förälskat mig i en fransyska. Jisses... jag säger bara kvinna... till 100%
Fluxir skrev:alstå, ni tjejer som påstår att killar oftast bara är intreserade av sex, ska nog ta å fundera över hur många tjejer som endast är ute efter samma sak.![]()
Asså, jag skulle allt få vara bra despo för att ragga upp nån bara för sex. Det ger inte mig nått om man inte gillar tjejen ju! Bara jobbigt om hon skulle få för sig nått sedan...Har känt mig som en skurk de ggr man haft one nights...Mie skrev:Det finns som sagt undantag i båda fallen..... men visst finns det tjejer som är sådana oxå...
Mie skrev:jamen då menade vi samma sak, så bra!
Mingves skrev:. Då kommer han på den gamle visdomen, ringmärkningscheck....god damn it...hon har dubbelringar!!! :kocko Där har man stått och varit trevlig och flirtat och fått flirtar och så e bitchen gift och har 3!!!!!! Barn!!!![]()
![]()
grejen är Mingves att man kan faktiskt bara prata med folk för att man tycker att det är trevligt, och jag tror att hon i det här fallet tyckte det. Men om det nu är som du säger, alltså att hon flirtade tillbaka så tycker jag att det är fel. Särskilt när hon är såååå upptagen.
Det finns idiottjejer, men det finns också jättetrevliga tjejer...Fastän jag kan hålla med er killar och tycka att många tjejer är rent av idioter och det gör att jag inte umgås med dem...men å andra sidan så finns det ju puckokillar med så jag antar bara att vi får leta o leta tills vi hittar våra "drömpartners"
lycka till nästa gång....
Mingves skrev:Asså, jag skulle allt få vara bra despo för att ragga upp nån bara för sex. Det ger inte mig nått om man inte gillar tjejen ju! Bara jobbigt om hon skulle få för sig nått sedan...Har känt mig som en skurk de ggr man haft one nights...
Mingves skrev:Asså, jag skulle allt få vara bra despo för att ragga upp nån bara för sex. Det ger inte mig nått om man inte gillar tjejen ju! Bara jobbigt om hon skulle få för sig nått sedan...Har känt mig som en skurk de ggr man haft one nights...
Braxen skrev:Min sista "one night" har hållt sig i 8år!![]()
Nepp, nu "älskar" man ju istället!Fakkverk skrev:Gökar ni inte oftare? Trist!![]()
snowwhite skrev:grejen är Mingves att man kan faktiskt bara prata med folk för att man tycker att det är trevligt, och jag tror att hon i det här fallet tyckte det. Men om det nu är som du säger, alltså att hon flirtade tillbaka så tycker jag att det är fel. Särskilt när hon är såååå upptagen.
Det finns idiottjejer, men det finns också jättetrevliga tjejer...Fastän jag kan hålla med er killar och tycka att många tjejer är rent av idioter och det gör att jag inte umgås med dem...men å andra sidan så finns det ju puckokillar med så jag antar bara att vi får leta o leta tills vi hittar våra "drömpartners"
lycka till nästa gång....
Calmanders skrev:Lite såhär är det ju faktiskt:
http://gorillamask.net/lamour.shtml
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |