Oärliga brudar...

NoicE skrev:
Nej nej, nu har du missförstått, killar är dryga, arroganta och ointresserade :ätapiller
eller kan väll iaf låtsas som det ibland, och ibland fattar man ju inget heller :3freak

Dryga... Absolut.... arroganta... japp.... elaka... Japp.... svårt för att bestämma sig... absolut....
Låtsas varför då??????

usch... tacka vet jag hojen och katten som alltid är trogna, snälla och ÄRLIGA!!!

Jag förstår verkligen inte meningen med att strula och flirta runt när man har sällskap??!!

Glöm inte att tjejer har på sig push up-bh och sminkar sig, vilket kan leda till en hel del oväntade reaktioner när dessa saker försvinner.

Vi killar är inte så oärliga, dock så kan vi uppfattas som ytliga :hihi

Braxen skrev:
Glöm inte att tjejer har på sig push up-bh och sminkar sig, vilket kan leda till en hel del oväntade reaktioner när dessa saker försvinner.

Vi killar är inte så oärliga, dock så kan vi uppfattas som ytliga :hihi

Jo det e sant att det kan betraktas som falsk marknadsföring med smink och push upp... :tuttar . men men det borde ni ha lärt er....

fast jag vidhåller att killar är oärliga och inte bara ytlilga.... ( har för många killkompisar som jag sett In action)

Brudar är knäppa. Dom står endast i baren och väntar på att killar skall ragga upp dom. Sen står dom där och sållar bland utbudet... genast när det kommer ngn som ser bättre ut så har dom absolut ingen skam och kan genast skita i en när man snackat rätt länge. Inte fan har jag varit med om att en brud har börjat snacka med mig, sen är dom fruktansvärt jävligt dåliga på att bjuda till(alltså snack-socialt) och slå på ett leende. Nä fy fan, jag har gett upp det där HELT:.... det är bara :fyllisar som gäller.... TYVÄRR:.. :(

Josafan skrev:
Brudar är knäppa. Dom står endast i baren och väntar på att killar skall ragga upp dom. Sen står dom där och sållar bland utbudet... genast när det kommer ngn som ser bättre ut så har dom absolut ingen skam och kan genast skita i en när man snackat rätt länge. Inte fan har jag varit med om att en brud har börjat snacka med mig, sen är dom fruktansvärt jävligt dåliga på att bjuda till(alltså snack-socialt) och slå på ett leende. Nä fy fan, jag har gett upp det där HELT:.... det är bara :fyllisar som gäller.... TYVÄRR:.. :(

Inte vara ledsen, här har du en guide hur man raggar

http://forum.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=188293&page=1&pp=15

:D

duckie skrev:
Perfekt att hänga på sej lite bling bling när man inte vill att slemmon ska ragga på en i baren.
Men vissa fattar ju inte vinken ändå......

Det finns en del av tjejer som hänger på sig BlingBling för att BLI uppraggade !!!

Inget snack, inga problem efter en rolig natt, sen kasta ringar och inga efterhängsna karlar, hon var ju gift tror ni att vi tänker.....

Braxen skrev:
Har varit med om nästan samma situation, men jag sa något om att det var henne jag skulle sätta på och inte han. Och reaktionen blev den samma +en bitchslap :D
En sak som jag märkt är att när man är upptagen, så kommer dom och gnider sig på en. Tycker dom brukar vara värst när man har en ring på sitt finger. Är det för att man då inte är lika "fjäskig" som dom kommer, eller njuter hondjuren bara av att ta andras killar?!

Exakt så är det, ring på fingret, då blir man 10 ggr intressantare :va ,
är det panik i byxfästet hos kvinnokönet eller/och är gubben hemma slapp och ointresserad, :7peta

Mingves skrev:
hon har dubbelringar!!! :kocko Där har man stått och varit trevlig och flirtat och fått flirtar och så e bitchen gift och har 3!!!!!! Barn!!! :död :brinnerup
What the f*ck, har de ingen heder i kroppen? Jag var sååååå trevlig efter ringmärkningschecken.....

Va e' probblem? Hon är gift= du slipepr ha henne hängandes över din axel. Hon är villig tack vare att hon inte får det hon vill ha av sin karl= du är räddaren i nöden. Du får ditt och hon får sitt, inget mer strul.
I mina öron lät det perfekt iaf, och stör det dig så mycket så kan du ju be henne ta av sig ringarna under tiden.........

Dee_cati skrev:
Va e' probblem? Hon är gift= du slipepr ha henne hängandes över din axel. Hon är villig tack vare att hon inte får det hon vill ha av sin karl= du är räddaren i nöden. Du får ditt och hon får sitt, inget mer strul.
I mina öron lät det perfekt iaf, och stör det dig så mycket så kan du ju be henne ta av sig ringarna under tiden.........

Problemet är att det kan vara din fru.

McB skrev:
Synd bara att kvinnor aldrig kommer acceptera sanningen för vad den är.

Nu får jag stryk. :död

Du menar att ni bara vill.... och inget annat?? eller?? isånt fall så har nog de flesta brudar accepterat det.... men med några undantag dock!

Skönt att se att det inte bara e vi killar som råkar illa ut.
De värsta e de som e som min tjejkompis, nämner inga namn men hon säger så här...:
"Förr var det jättedyrt att gå på krogen, nu e det gratis varje gng vi går ut jag o min väninna..." Fy faaan, avskyr sådana brudar som bara e ute efter sprit/öl/vin. Hon e snäll som kompis men som ragg går hon fetbort!
Kanske nån här som vill ha na?

Mie skrev:
Dryga... Absolut.... arroganta... japp.... elaka... Japp.... svårt för att bestämma sig... absolut....
Låtsas varför då??????

usch... tacka vet jag hojen och katten som alltid är trogna, snälla och ÄRLIGA!!!

Jag förstår verkligen inte meningen med att strula och flirta runt när man har sällskap??!!

Haha, jaa... men jag har inte svårt att bestämma mig, jag är ganska impulsiv :banana
Men men, jag svarar väll för mig själv nu :)
Jag är helt ointresserad av att binda mig, och då måste man vara lite arrogant
man vill ju inte verka mer intresserad än man är, eller?

Varför då?
För att jag hatar att anpassa mig, vill inte att nån ska vara beroende av mig.
bry sig, eller ifrågasätta vad jag gör eller vad jag gjort. Ha en frihet att hela
tiden göra precis vad jag vill, och... jag älskar det :)

Det svåra är bara att hitta en tjej som kan acceptera detta :va

Mie skrev:
Du menar att ni bara vill.... och inget annat?? eller?? isånt fall så har nog de flesta brudar accepterat det.... men med några undantag dock!

Nä, inte så jag menade. Vänskapsbiten tänker jag på.

NoicE skrev:
Haha, jaa... men jag har inte svårt att bestämma mig, jag är ganska impulsiv :banana
Men men, jag svarar väll för mig själv nu :)
Jag är helt ointresserad av att binda mig, och då måste man vara lite arrogant
man vill ju inte verka mer intresserad än man är, eller?

Varför då?
För att jag hatar att anpassa mig, vill inte att nån ska vara beroende av mig.
bry sig, eller ifrågasätta vad jag gör eller vad jag gjort. Ha en frihet att hela
tiden göra precis vad jag vill, och... jag älskar det :)

Det svåra är bara att hitta en tjej som kan acceptera detta :va

Jag kan förstå ditt resonomang.... jag vill inte heller anpassa mig alltför mycket... utan jag vill kunna göra det jag känner för, med undantag för tillfälliga ragg och lösa förbindelser... för det är jag absolut inte intresserad av....
MEN.. jag tror stenhårt på att det skulle kunna gå att kombinera detta i ett förhållande...bara man litar på och har en dialog med varandra....

Eftersom man hade varsitt liv innan man träffades så kan man ju ge varandra lite av det och på så sätt kombinera alltihop... har vänner som har sånna samboförhållanden och det funkar kallas...... så jag har inte gett upp ännu :tungan

men de flesta killar verkar vilja ha frihet åt ena hållet men inte åt det andra....

Mingves skrev:
Skönt att se att det inte bara e vi killar som råkar illa ut.
De värsta e de som e som min tjejkompis, nämner inga namn men hon säger så här...:
"Förr var det jättedyrt att gå på krogen, nu e det gratis varje gng vi går ut jag o min väninna..." Fy faaan, avskyr sådana brudar som bara e ute efter sprit/öl/vin. Hon e snäll som kompis men som ragg går hon fetbort!
Kanske nån här som vill ha na?

Därav uttrycket "grogghora" Lite grovt men ganska talande faktiskt, säger som en kollega till mig: svenska brudar är ett andrahandsval.

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025