Oändligt mycket pengar vad skulle ni göra?

förlåt jag glömde er ,

Jag bara tyckte att det var viktigast att petter fick en. men själv skall ni också få..

suzuki ska det stå på din va ?

klar du skulle hade den på dig det skulle ju stå "knäskraaaap riders" på ryggen :D

Ja, Suzuki SV 650, eller varför inte ett extra Sporthoj.com tryck?
Skitsamma ska ju bara ha den & torka kedjan med! :hihi

låter iaf som 4e riket med "storstädning" ;)

popcorn.gif
Well, kalla det vad du vill.. Den som får tillgång till "oändligt mycket pengar" (dvs allt kapital), äger också all makt på planeten..

Jag skulle kunna tänka mig ett par hundra miljoner dollar..
Men en oändlig källa av rikedom, nej tack ;)

Drömvinsten på lotto räcker gott för mig, och de första jag skulle göra är att säga upp mig från jobbet, för de har jag inte råd med just nu :huvet

helt klart jobbat kvar där jag jobbar nu, sen skaffat en ferrari som vinterbil(med 15" plåtfälgar och takräcke) bara för att reta folk...

Kvällen hade börjat såhär:

Bifogat

• drunk-asshole.jpg
    drunk-asshole.jpg
    136.4 KB · Visningar: 126
Och slutat såhär:

Bifogat

• drunk-urinal1.jpg
    drunk-urinal1.jpg
    23.2 KB · Visningar: 82
För att slippa alla som sabbar middagar med att börja prata om trista saker som inglasning av uteplatser skulle jag börja med att glasa in hela planeten. Innanför skulle det råda perfekt hojväder jämt överallt, och alla vägar skulle förses med ordentliga avåkningszoner och fri fart. Sen vet jag inte.

När jag tröttnat på alkemin hade jag gått in i Gotland ring som finansiär med syfte att få värmeslingor under hela banan och dessutom bygga in den så den går att nyttja året runt och dygnet runt.

En bro till fastlandet blev steg 2.

Jag skulle låta resa en staty av mig själv i alla svenska städer, och en gigantisk staty av mig själv i samtliga svenska hamninlopp utom Göteborgs. Den staden skulle upphöra att existera, och förklaras som ingenmansland och aldrig erkännas någonstans. Alla som nämner något som ens antyder en koppling till Göteborg interneras på gotska sandön som försvaret återfår som skjutområde för kustartilleri.

Samtliga TV-kanaler skulle som avslutning på dagen visa ett avsnitt av den här serien:

[YOUTUBE-ID]QaAGFW8c-ZI[/YOUTUBE-ID]

Bil ?
De dyraste som fanns ?,

Båtar ? Ja ett antal lyxkryssare

Vart jag skulle bo ? Ja en ö i Maldiverna, en stuga i Norge och även en i Sverige, ett antal resor till Asien, och även en stuga på Bora Bora, gärna ett hus i Holland och ett till i Frankrike... listan kan göras lång

Vem man skulle bo med?... min Bild borde förklara de första 20 åren av min nya rikedom :tuttar.. :)

Och med " en bild är mer en tusen ord " kan jag lätt säga att jag underdriver med så få bilder !........... kort och gott.. listan kan göras oändlig.. :)

Och gjort, jag skulle nog göra massor...

:glömdet

det där laget skulle jag med kunna tänka mig att dela min stora säng med:tuttar

Byggt en ö i dubai där det skulle finnas 3 roadracingbanor (för variationen) mc-pubar, bara snygga brudar, gym så man kan stay in shape, mc-firmor, och alla på sporthoj.com skulle ha gratis boende och fria körningar.
Ps inga bilar på ön endast på fastlandet.

Jag skulle gå till frisör istället för att klippa mig själv.

Klockrent. :)

Jag hade köpt upp Radiotjänst i Kiruna och lagt ner skiten med hjälp av en stor bomb.
Oändligt mycket pengar...köpt upp företaget jag jobbar på och strukturerat om det totalt. GOD DAMN vad folk skulle få byta tjänster med varandra hej vilt. *ler elakt*
Sen hade mina nära och kära fått oändligt mycket presenter. :krama

Gett massor av deg till forskning för att ta fram botemedel för diverse skit och finurla fram teknik som inte släpper ut skit från industri
Fri medicin till alla som behöver
Fri mat till alla som behöver
Byggt bostäder till alla som behöver

Klockrent. :)

Jag hade köpt upp Radiotjänst i Kiruna och lagt ner skiten med hjälp av en stor bomb.
Oändligt mycket pengar...köpt upp företaget jag jobbar på och strukturerat om det totalt. GOD DAMN vad folk skulle få byta tjänster med varandra hej vilt. *ler elakt*
Sen hade mina nära och kära fått oändligt mycket presenter. :krama
Lapdance eller poledance blir det så stor omväxling?

Skulle köpa Japan, lägga ner alla japanska hojtillverkare och därmed tvinga alla som vill köra sporthoj köpa italienskt.
Tro mig, ni kommer tacka mig!

Skulle köpa Japan, lägga ner alla japanska hojtillverkare och därmed tvinga alla som vill köra sporthoj köpa italienskt.
Tro mig, ni kommer tacka mig!
Tur att jag har bunkrat upp reservdelar så jag klarar mig livet ut på japanare, så slipper åka på sådant där annat smäck

Jag skulle jobba kvar utan att berätta nåt, och sen börja göra vad jag ville, när jag ville tills de fysiskt kastade ut mig.

Sen skulle jag anställa en betjänt som skulle få köra runt mig när jag ville nånstans. Alltid bära mantel och flytta in i ett kråkslott där jag skulle ägna mina dagar åt alkemi och att leja en gigantisk privat armé för att obemärkt ta över världen. Byta efternamn till Blofeld.

Sen vet jag inte.
Det där med att bära mantel lät bra :fakta Gärna en käpp av nått udda träslag och en guldknopp :D

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti