Nyvaxad.

Lacke

Polare med Grizzly
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
ZZR1100 -97
:p Kolla vädret, jag har +6,1 på min temp i skuggan kl.07:45.
E de gööt eller. Ska förbi Yamahacenter innan ja kommer till Götaplatsen.Måste ha ett ryggskydd. :crash

Bifogat

• 11.jpg
    11.jpg
    3.4 KB · Visningar: 404
lackade min med ett lager klarlack istället :D glänser väre värst monterade den i torsdags men e desvärre förkyld värre så det lär troligen inte bli något åka i helgen kanske en lite sväng e ju sugen som fan å testa den nya lacken kanske cykeln går fortare :rolleyes:

Re: Re: Nyvaxad.

outsider skrev:
lackade min med ett lager klarlack istället :D glänser väre värst monterade den i torsdags men e desvärre förkyld värre så det lär troligen inte bli något åka i helgen kanske en lite sväng e ju sugen som fan å testa den nya lacken kanske cykeln går fortare :rolleyes:

var det du som hade en blå/lila hoj och var med hemma hos rejvis för 2 veckor sedan tror jag det var....

Re: Re: Re: Nyvaxad.

Thundercat skrev:
var det du som hade en blå/lila hoj och var med hemma hos rejvis för 2 veckor sedan tror jag det var....

ja det var jag hade en tdm900 men den var blå/grå var även med i lördags å körde en tur från g-punkten, jonsered, lerum, häryda, bolebygd, mot alingsås, åter till gbg

Re: Re: Re: Re: Nyvaxad.

outsider skrev:
ja det var jag hade en tdm900 men den var blå/grå var även med i lördags å körde en tur från g-punkten, jonsered, lerum, häryda, bolebygd, mot alingsås, åter till gbg

Då var det dig jag pratade med... jag var ju med i lördags men vek av hemåt efter bollebygd...

Nyheter
Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Ny Brutale från MV Agusta

Italienska motorcykeltillve...

Back