Nyttig information för Västeråsare och löst folk...

TOKER

Dödsryttare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Indian Scout 600cc -23
Om ni inte redan hört ryktesvägen att Mange för vissa kallad "Wheeliemange" funbikes genom tiderna bästa mekaniker har slutat som ledande verkstadsmekaniker på funbike.
Så jag tänkte informera er om att han kommer att ta hand om Arosracings verkstad istället och de kommer att ta emot alla märken och alla typer av jobb så ta tillfälle i akt och prova ett nytt alternativ i Västerås då det troligtvis är den verkstad med mest kompetens i stan.

De kan även få tag i de mesta som finns till alla märken på marknaden.

Detta är alternativet min plånbok har väntat på utan att oroa mig för dålig kvalitet.
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Funbike har knytit an sig annan superduktig mek som med sin ungdom och mekerfarenhet redan nu som gör att jag personligen skulle välja denna när tillfälle ges(läs då jag inte kan lusten för att göra det inte infaller sig, det är för svårt eller omständigt att göra det själv):tummenupp Redan erkänt hög kvallitta kommer att fortsättas att levereras av funbike om man får denne mek iaf:)

Vette fan vad nya meken är bäst på igentligen köra hoj eller skruva hoj:va Förmodligen lika duktig:tummenupp
 
Last edited:

TOKER

Dödsryttare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Indian Scout 600cc -23
.......

Låter bra va lite orolig att de skulle gå på knäna ett tag då alla som hade erfarenhet där har slutat!!!

Men i mina ögon väljer jag hellre att betala mindre pengar för minst samma kvalitet då mindre verkstäder inte har samma omkostnader.

Jag vill inte betala andras lån och hyror när jag inte behöver :tummenupp.

Men alla gör ju sitt val i vardagen och det är helt okej om alla bara gör som jag säger hahahhahaha......



Funbike har knytit an sig annan superduktig mek som med sin ungdom och mekerfarenhet redan nu som gör att jag personligen skulle välja denna när tillfälle ges(läs då jag inte kan lusten för att göra det inte infaller sig, det är för svårt eller omständigt att göra det själv):tummenupp Redan erkänt hög kvallitta kommer att fortsättas att levereras av funbike om man får denne mek iaf:)

Vette fan vad nya meken är bäst på igentligen köra hoj eller skruva hoj:va Förmodligen lika duktig:tummenupp
 

TOKER

Dödsryttare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Indian Scout 600cc -23
Lite uppdatering...

Var förbi hos arosracing igår en sväng och fick höra att de även lämnar 10% rabatt på alla jobb som bokas in under maj och juni.

De kommer även efter överrenskommelse kunna hämta och leverera hojjarna på valfri adress :tummenupp.
 

Kolbert

Ny medlem
Gick med
14 Aug 2008
Ort
Västerås
Hoj
XT660X-04
Var till Aros Racing i fredags och lämnade in hojen på service.
Kan inte säga annat än att jag är helnöjd!
Magnus är kanonduktig, alltid lika trevlig att ha och göra med :tummenupp
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top