Pucken
Arbete ger frihet !
- Gick med
- 7 Feb 2006
- Hoj
- Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Hej alla fartglada dårar. Tänkte med er hjälp bygga en turbohoj baserad på en Honda sp1. Liknande mcm´s projekthoj men fan så mycket hårigare.
Har redan börjat med att rejka ramen 7 grader å sänkt bakfjädringen 4 cm.
Kommer att lägga upp bilder så ni fattar vilket stuk som jag e ute efter. Några av er kommer säkert att garva läppen av er pga massa idiotfrågor från mig, men det bjuder jag på !!!
Tanken med mitt bygge är att ha ett trevligt tidsfördriv å att lära mig en jävla massa av er under tiden.
Har skaffat en Garrett gr 17 till bygget å önskar nu lite experthjälp på lösningar så som:
Lämpliga spridare.
olja till turbon- befintilg oljekylare eller en extra.
storlek på plenum.
Tacksam för alla svar 1
Har redan börjat med att rejka ramen 7 grader å sänkt bakfjädringen 4 cm.
Kommer att lägga upp bilder så ni fattar vilket stuk som jag e ute efter. Några av er kommer säkert att garva läppen av er pga massa idiotfrågor från mig, men det bjuder jag på !!!
Tanken med mitt bygge är att ha ett trevligt tidsfördriv å att lära mig en jävla massa av er under tiden.
Har skaffat en Garrett gr 17 till bygget å önskar nu lite experthjälp på lösningar så som:
Lämpliga spridare.
olja till turbon- befintilg oljekylare eller en extra.
storlek på plenum.
Tacksam för alla svar 1