Nytt Tävlingsforum skapat

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag har skapat ett forum inuti det här forumet tillägnat för rena diskussioner kringer tävling och träning. Detta för att separarera gatdiskussioner och tävlingsdiskussioner. Det här blev påtänkt först vid mötet på Anderstorp där det påpekades att det var mycket "skitsnack" att läsa oxå för att hitta det man egentligen "ville" läsa. Så för att ta bot på det här, så kanske vi alla kan börja diskutera rena tävlings och träningsdiskussioner under "Supermoto" forumet?

Jag mottar gärna tips av er för vilka nuvarande existerande trådar som borde flyttas dit.

Är det här en urbota dum ide, så säg det. Men jag tror inte så är fallet. Ett klick vidare och det blir mer samlat och diskussionerna torde kunna öka i kvalite och inblanda endast de som är involverade i ämnet.

Forumet
http://www.sporthoj.com/forum/forumdisplay.php?f=74

Funkar nog fint. Du har ju 3 eller 4 stickys som kan flyttas dit tex.

Kanonbra initiativ, är rätt trött på alla 640-660-trådar. ;)

Ska detta forum bara gälla tävlingar/träningar eller blir det som erat racingforum där allt racerelaterat ska behandlas, typ kraschpuckar, fjädring, däcksval och allt sånt där?

supermoppe skrev:
2145284 Skulle även sitta fint med ett 640-660-forum för sig så man så man slipper sitta och sålla fram resten :tungan .
Mmm, det vore det ultimata, kollade precis, 15 av 30 trådar som finns på sida 1 handlar om LC4traktormopparna, det är sorgligt. :( Ge dem ett eget forum och skona oss andra.

RookieSM skrev:
2145324 Mmm, det vore det ultimata, kollade precis, 15 av 30 trådar som finns på sida 1 handlar om LC4traktormopparna, det är sorgligt. :( Ge dem ett eget forum och skona oss andra.
Ja jag fattar inte att man viull åka på en sån traktor!

En liten fråga angående vårt raceforum. Ska man skriva allt i denna tråd eller ska man på sikt kunna skapa nya trådar i raceforumet?

Tror det är en förutsättning för att vi ska få lite aktivitet.... men vad vet jag en tunnhårig, lönnfet föredetta basektmedelmåtta.

Stoffy! Nä denna tråd är bara en uppmaning om att använda det nya forumet. Och om du inte sett länken ovan så, se ovan... och klicka på den. Då tas du till forumet där jag fört över de länkar jag sett som snabbast när jag letade efter tävlingsrelaterade trådar.

Forumet ska vara till för "utannonsering" av tävling och träningstillfällen samt diskussioner runt dessa.

Stoffy skrev:
2146048
Tror det är en förutsättning för att vi ska få lite aktivitet.... men vad vet jag en tunnhårig, lönnfet föredetta basektmedelmåtta.

:lol :lol :lol :lol

om du är lönfet va fan är jag då???? smällfet!!!!!!!!

Stoffy skrev:
2146048 Ja jag fattar inte att man viull åka på en sån traktor!

En liten fråga angående vårt raceforum. Ska man skriva allt i denna tråd eller ska man på sikt kunna skapa nya trådar i raceforumet?

Glöm inte bulimiker-de-luxe med elefantöron :D

:pannkyss :pannkyss :pannkyss

Bifogat

• Alu 6.JPG
    Alu 6.JPG
    77.9 KB · Visningar: 214
Stoffy skrev:
2149078 He he, ja det blir en del snygga bilder i garaget!!!
Tur att dom flesta fastnar i censurfacket ;)
Erhhmm, jo, det är nog bäst... :gnissla

Förlåt om jag inte kommer med nåt negativt till nån men.. =) Vill bara säga att det var riktigt roligt att va på sviestad i går. fick några härliga bilder och härligt att se lite show också! hoppas jag ser er alla nästa gång.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman