Navstyrning... suck!
Teknik för teknifieringens skull...
Jag tycker det är på tiden med en midjestyrd hoj! I dare You!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Navstyrning... suck!
Teknik för teknifieringens skull...
Jag tycker det är på tiden med en midjestyrd hoj! I dare You!![]()
Bah, det hade japanarna redan på 80-talet.
Men, måste man ha drivankare med sig för att få stopp på den där?Nu råkar jag vara av den uppfattningen att utseende utan prestanda är som att måla en gris med guldfärg....
Har sett de bågar som vinner den där vm titeln och om det finns obekvämare sittställning än på en sporthoj så har man hittat rätt! Jag undrar hur en hoj man inte kan köra mer än 10km utan att få men för livet eller tanka kan vinna en tävling?
Enda balla custombygget jag sett på länge var när KR Racing lät en Roland Sands sätta i en moto-gp motor i en custom/caféracer!
http://www.bikernet.com/bikebarn/PageViewer.asp?PageID=1245
den kommer 21 januari då fyller jag 18.
pappa..... du vet att jag brukar tvätta din bil och är ganska snäll......
![]()
Stellan, liksom jag själv, gillar udda och funktionell teknik. Att utforska navstyrningens mysterier och andra ekvilibristiska lösningar är bara naturligt om man inte vill köra vidare i gamla spår. Hur länge skall motorcyklar se ut som de gör? Personligen tycker jag Vyrus gör några av de ballaste hojar som finns.http://www.alltommc.se/mcGuiden/visa.php?id=1583&b=2008&ar=2008 Och de är INTE långsamma, "trots" navstyrning.
Citat:
Inskickat av frezon Läs Inlägg
Stellan, liksom jag själv, gillar udda och funktionell teknik. Att utforska navstyrningens mysterier och andra ekvilibristiska lösningar är bara naturligt om man inte vill köra vidare i gamla spår. Hur länge skall motorcyklar se ut som de gör? Personligen tycker jag Vyrus gör några av de ballaste hojar som finns.http://www.alltommc.se/mcGuiden/visa...b=2008&ar=2008 Och de är INTE långsamma, "trots" navstyrning.
Hur kommer det sig att de säljs under namnet Bimota? eller är det tvärt om?
Är hur lugn som helst bara att termer som boxermotor och midjestyrning känns lite som motsatsen till utveckling vilket borde bli regression eller nåt snyggt ord!
Den kommer absolut att gå att köra men om du skulle sätta ihop en ny bilmodell skulle du välja delar från en alfa från 85 eller audi från 08?
EDIT: navstyrning ok? (Ja jag har druckit.....)
En alfa från 85 är det bästa skit på 4-hjul som någonsin funnits så dé så![]()
Alla vill köra alfa men ingen vill äga en(lite som ducati)....![]()
Alla vill köra alfa men ingen vill äga en(lite som ducati)....![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |