Nytt ställ Tjohoo

Blev ett par Berik handskar oxå, svarta med lite vitt. Passar riktigt braom jag får säga det själv:yoparty

Köpte likadan för några dagar sen,str52 jag är 82kg/180cm,känns som den är sydd just för mig :)

Blev ett par Berik handskar oxå, svarta med lite vitt. Passar riktigt braom jag får säga det själv:yoparty

Låter kanon. Hade du A-stars innan? Isf, hur förhåller de sig i storlek mellan varandra?

Frågar eftersom jag håller på och letar nya handskar själv. Har A-stars för stunden, men kan tänka mig byta märke. Vissa handskar kan man ju dock inte prova i Sthlm, så lika bra att få info när man kan. :tummenupp

Blev ett par Berik, svarta o vita. Model G-5990-BK. Stövlarna blev ett pa<r Oxtar, har haft det förut och varit jäkligt nöjd.

Jo, men hur förhåller de sig i storlek jämfört med A-stars (handskarna)? ;)

jag är 188 och 70kg tung så jag vart tvungen att ta ett i strl 52 och pressa mig i. 54 hade så mycket skinn över så det hade räckt till ett ställ till:tungan

Hade bara A-stars i stället förut , tyvärr inte handskarna. Men prövade A-stars handskar nu när jag köpte nya och dom kändes ungefär samma storlek som Berik. I mitt fall XL.

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd