nytt skinnställ - jag kan andas, ska jag köpa det?

använder ett ställ från samma serie, tycker den e grym! :tummenupp .

mitt satt så jag knappt kunde andas och än mindre sitta ner på en hoj när de va nytt ... nu 2 säsonger senare sitter det slappt på ben/bak.

hursomhaver, du får garanterat på dig ett mindre ställ än det du har på bilden på hojjen, eller rättare sagt, du SKA ha ett mindre ställ än det på bilden.

Min kille köpte ett Spyke han fick inte på sig ryggskyddet och behövde hjälp att få på sig stället de första gångerna. Men nu sitter det perfekt med ryggskydd och ingen hjälp behöver han.:tummenupp

Jag köpte ett begagnat tvådelat Spyke-ställ som satt tajt utan ryggskydd och med ryggskyddet nästan obekvämt. Nu funkar det alldeles utmärkt och jag har ägt det endast i ett par månader.

Jag fick gott om hjälp första gångerna jag skulle i min kroppskondom. Kunde inte stänga med ryggplattan på förrens dag 3. Men nu sitter det bra - jag kan nästan andas obehindrat...

stort tack till alla sporthojare som tatt sig tid att hjälpa mej med detta, för idag damp den mindre storleken ner på min tröskel och fantamej, det gick på med mycket möda och en polare så jag är jätteglad att jag lyssnade på alla er. Jag kan röra mej men inte ännu sitta upp på hojen. För att inte tala om att sätta på mina egna boots :) Så här ser det ut (under det där nöjda leendet lider jag)

Bifogat

• DSC00333.JPG
    DSC00333.JPG
    72.5 KB · Visningar: 154
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025