Video Nytt sätt att använda radfyrorna? Eller bara skumma Asiater.

måste fasen vara tondöv eller nått.. Alltihop låter ju likadant i mina tinnitus öron... Han verkar ju presentera nått, typ "nu ska jag spela, what is love med Haddaway" innan han kör igång.. haha

Vem ställer upp att testa på sin egen hoj?

Det här e ju bara japans senaste försök till melodifestivalen!! Tyvärr kvala dom ju inte in i år hellerB-)

Han gör "R1" testet för att om den blödrar vid vissa varvtal. Fenomenet har sina rötter från Lelleveckan. Men som vanligt ska japsare ta det till en annan nivå som inte är från denna värld.

Moss: Han förklarar helt enkelt hur han får fram melodin genom att gasa och lirka på med kopplingen lite grann. Visst går han in i mer detalj än så men det är det han pratar om. För långt klipp för att jag ska orka översätta allt. :)

snacka om att deras syn på styling inte riktigt lirar med vad jag tycker är snyggt..

skall ut å träna nu..det lär grannarna uppskatta

Haha, grymt. Han börjar ju på några riktigt feta beats ibland, men tappar takten (tycker jag det låter som). Eller så kör han österländsk rytmik som jag inte förstår mig på.

Vad fan!
Varje gång det låter som han ska till att göra en kanonstart så drar han in kopplingen igen. Sjukt irriterande!

höhöh , bygga ensåndärna å glida fram å tebax på Sveavägen en ljummen onsdagskväll ...... brewdarna lär ju flockas som bananflugor i slasken :crash

vad nöjd man skulle va om man hade honom som granne:D smått irriterande att höra det där in på småtimmarna..

höhöh , bygga ensåndärna å glida fram å tebax på Sveavägen en ljummen onsdagskväll ...... brewdarna lär ju flockas som bananflugor i slasken :crash

Kexen skulle flockas!

bosozoku01.jpg

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka