Nytt quizz idag. Svårt!!

3/8

Den enda jag var säker på var scramblern. Så fick jag in två chansningar. :rodnar

Löjligt svårt ju. Fattar inte att ni klarar det. :7peta

5/8 men detta var nästan för svårt för att vara kul, gick mest på magkänsla.

444 personer har svarat på quizet och i genomsnittet har haft 51% rätt. Du klarade 63% av frågorna

Nu kan ni sluta lipa, 1/8 rätt:D

Hade 5 av 8 och missade fullständigt att se det Boris påpekar ovan, framsidan av en boxermotor. Gissade därför på en streettriple då den verkar ha samma oljekyl som min Thruxton. Svagt! Annars hade jag 10 av 10 på quizet om raceförarna. Fast det var riktigt lätt så det har väl alla..

25% på första.

hur många av er som hade alla rätt hade verkligen alla rätt utan att googla svaret eller kolla på bilder på hojarna i alternativen???

6 av 8, den där sista plastbiten var lurig, och näst sista fjädringen gissade jag bara på... fel självfallet :näsblod

25% på första.

hur många av er som hade alla rätt hade verkligen alla rätt utan att googla svaret eller kolla på bilder på hojarna i alternativen???

Du glömde det tredje alternativet; eller hade en jävla tur med gissandet. Det alternativet gäller mig.

Den enda jag var säker på var Scramblern. Yamahan med dubbla Öhlins-dämpare var jag nöstan säker på. Det var dom två rätt jag hade. :)

Back