Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ReDan skrev:Tjaaaaabaaaaa!
Har saknat dig URRninja : )
U*gurgel**gurgel*ninja för h-e
The_FacultyGirl skrev:Det ser fint fint ut med 2 R!![]()
Och du e ju en RoadRunner då du lätt kör ifrån en viss "cat" med passagerare![]()
Inga namn nämnda, inga namn glömda men vi vet nog allt![]()
Så sant!Tinatjejen skrev:Hehe, BRA VAL!![]()
Före:
-vA HETER DU PÅ SPORTHOJ DÅ?
-U*gurgel*ninja
-öh.. va sa du?
-Jo jag sa U*gurgel*ninja!
Efter:
-Va heter du på sporthoj då?
-U*gurgel**gurgel*ninja
-öhm...va sa du?
-U*gurgel**gurgel*ninja för h-e
![]()
![]()
No offense Jon![]()
Nicket är ju super!!
givetvis, det är ju Jonzeal skrev:
håller me tina lite om .. U*gurgel*.. men det är bara gullit.

Tinatjejen skrev:Hehe, BRA VAL!![]()
Före:
-vA HETER DU PÅ SPORTHOJ DÅ?
-U*gurgel*ninja
-öh.. va sa du?
-Jo jag sa U*gurgel*ninja!
Efter:
-Va heter du på sporthoj då?
-U*gurgel**gurgel*ninja
-öhm...va sa du?
-U*gurgel**gurgel*ninja för h-e
![]()
![]()
No offense Jon![]()
Nicket är ju super!!

URRninja skrev:Klockrent Tina![]()
![]()
![]()
Det är jättesvårt att få folk att förstå vad jag säger ibland. Och ni ska inte tro att ni kan låtsas fatta, jag ser direkt på de rynkade ögonbrynen att ni inte har en aning om vad jag säger. Att det ska vara så svårt för er att bara byta ut gurglet mot ett r alltså.![]()
GSX1100Gurra skrev:Bra namn!
Jag får väl ändra versaler och gemener i mitt jag också så att det blir gsx1100gURRa.
Ta't lugnt!
/Gurra

URRninja skrev:Klockrent Tina![]()
![]()
![]()
Det är jättesvårt att få folk att förstå vad jag säger ibland. Och ni ska inte tro att ni kan låtsas fatta, jag ser direkt på de rynkade ögonbrynen att ni inte har en aning om vad jag säger. Att det ska vara så svårt för er att bara byta ut gurglet mot ett r alltså.![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |