Nytt ljud i mv´n!

Lunkiz skrev:
Låter riktigt gött!! vill höra med lite mer varv på motorn!!! :yoparty
ni ska få höra när jag lägger lite belastning på motorn, så fort det torkar upp på vägen hemma så ska jag ut å dra lite och filma!


men det låter fin som fan!! :yoparty

hehe jag vet att jag feggasa lite men va fan... kommer snart en sommar så det kommer gasas friskt på båda bana och träffar så då finns det chans att höra både mig tjöta och bågen att yla... det blir la bra??
 
Jag har ju aldrig nånsin hört en sån här i verkligheten, men jag tycker det låter som att MVn har brutalare ljud än japsarna, låter inte lika pipigt utan mer kraftfullt? Äre så ni som hört dem eller äre jag som fantiserar? :D

Jag sku fan ge en slant bara för att få se den på en bana alltså. Så jävla vacker.
 
OlleR skrev:
Jag har ju aldrig nånsin hört en sån här i verkligheten, men jag tycker det låter som att MVn har brutalare ljud än japsarna, låter inte lika pipigt utan mer kraftfullt? Äre så ni som hört dem eller äre jag som fantiserar? :D

Jag sku fan ge en slant bara för att få se den på en bana alltså. Så jävla vacker.
jag har hört den i verkligheten.. :) och ljudet låter inte som en japps 4 kan jag intyga!

polaren tyckte det lät brutalare än sin ducce med öppna kolfiberdämpare och det säger väl en del...

jag kommer att åka på bana i sommar så det finns som sagt chans att se den.. men är det nån träff med SH så komemr jag lätt dit och gasar där med..!!! :yoparty
 
Är inte din hoj helt ny ?
Vad jag förstått är det sämsta man kan göra i inkörningssyfte stå och låta motorn gå på tomgång, samt varva upp den utan motstånd (växel).

Det första du ska göra med hojen är o köra huden ur den med motsånd dom första 30 milen.

/N
 
Jo den e fin som fan. Särskilt de silvriga piporna, jag har svarta på min = inte lika läckert...
 
Jag stog vid Volvo besökscenter (mittemot Volvohuset) i Skövde i Måndags när något som lät som en ilsken bålgeting på rohypnol passerade.
Det gjorde min tråkiga väntan bra mycket roligare, sen fick jag ju lyssna en gång till när du kom tillbaka in till stan.

Jag hörde dig ända ner till rondellen och när du accade ur rondellen.... :)

Den hojen har det fetaste radfyra ljudet som jag hört, riktigt ilsket. :tummenupp

Fladdrar inte huvtröjan en massa ;)

/Blue
 
Shit, denna tråden har man missat och nu funkar inte länken :gråta
Ingen som har kvar filen och kan lägga upp den?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top