Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
OLJEKYLD GSXR skrev:Ja, vi lönnfeta gubbas som håller i det hela ska leta upp fikaställen med minst kalorier per krona.
Bikerbitch skrev:Jag hoppas för guds skull att ni som kör fortare inte suckar när ni måste vänta in oss som kör långsamt. Då måste vi tyvärr rösta ut en i gruppen som får lämna färden..![]()
Macho Woman skrev:Det står ju ganska tydligt att det är det som är meningen med färden.
Bikerbitch skrev:Glömde nog min ironismiley där. Jag har varit med om det och det är fan inte kul alls.
Tom skrev:Tanken är alltså att det skall vara en runda för de som inte vågar köra i de "vanliga" körningarna. Så den som vill hålla 40-50 plus bör nog välja en annan åkning än just denna, eftersom ni sannolikt kommer att somna![]()
Bikerbitch skrev:Tog bort mitt inlägg, men såg att även Benkar ska vara med, då vill jag också vara med!
Jag hoppas för guds skull att ni som kör fortare inte suckar när ni måste vänta in oss som kör långsamt. Då måste vi tyvärr rösta ut en i gruppen som får lämna färden..![]()
Tom skrev:Tanken är alltså att det skall vara en runda för de som inte vågar köra i de "vanliga" körningarna. Så den som vill hålla 40-50 plus bör nog välja en annan åkning än just denna, eftersom ni sannolikt kommer att somna![]()
Macho Woman skrev:Vi som vågar men fortfarande inte hittar i stan då. Får vi personlig guidning någon annan gång?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |