Victor
Shake that ass!
Lysande helt enkelt. Hur snyggt som helst. Men är det meningen att man ska kunna lägga in egna notiser eller måste dom godkännas först?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jasså, det är därför mitt test inte kom upp...Swedie skrev:2188290
Där följer du simpla "regler" och vad du anser intressant, kan komma upp på rutan så fort det godkänts av en moderator.
Ack! Nah, anledningen det inte funka var nog mitt fel. Nu så, testa igen.Victor skrev:2188408Jasså, det är därför mitt test inte kom upp...
Hursom så gillar jag det, men kanske för användarvänligheten så vore det trevligt att bara ha ett fält för att skriva in länken i. Att skriva in inläggsnummer eller trådnummer är ju krångligt värre för oss handikappade.
Swedie skrev:2188290Tack! Kul med komplimanger
La upp det idag. Officiell "förklaring" kommer imorgon.
Vem som helst kan lägga in en notis. Bara att klicka på "Ny notis" så kommer du till:
http://www.sporthoj.com/notis.php
Där följer du simpla "regler" och vad du anser intressant, kan komma upp på rutan så fort det godkänts av en moderator.
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |