Nytt hojspel(Tourist Trophy)på gång!!

Robin Hood skrev:
polarn har ps3 a har för mej att han har fått den från usa men va den sen kommmer i från vet ej ja sony japan??? :tungan
polarn tyckte den va hög ljud Fläckt samma me x bob 360

men på me Ljudet på max :tummenupp

Aaaaa Jo! och jag har halo 3 hemma till min xbox

Robin Hood skrev:
polarn har ps3 a har för mej att han har fått den från usa men va den sen kommmer i från vet ej ja sony japan??? :tungan
polarn tyckte den va hög ljud Fläckt samma me x bob 360

men på me Ljudet på max :tummenupp

Låter ju bra med tanke på att han har en konsoll som inte ens har släppts än. E du säker på att han inte har en ps2 och skrivit dit en 3:a själv :rofl

$noop skrev:
Låter ju bra med tanke på att han har en konsoll som inte ens har släppts än. E du säker på att han inte har en ps2 och skrivit dit en 3:a själv :rofl

japp den e i silver lite oval tyckte jag :tummenupp

han har ev fått den via sony japan (demo) slulle ja tro eller usa + lite andra prylar :D
har skjälv den gamla ps2 an där släden glider ut fick denna 2004 dec.

Ja fick köpte mitt första ps2 i swe innan den skulle skäppas till komsumenterna. det gäller att känna rätt folk bet 2100kr me 2 kontroller minnes kort 2 spel. :yoparty spela 2 veckor sålde det för 5500 :) jul tid. fan vilken kö det va till varu husen dom köade hela natten :D men den butiken hadda bara 25 st va minst 100 i kö :rofl

Last edited:
X-up skrev:
Playstation 3
XBOX 360
Playstation 2

PS3 - har inte ens släppts i Japan ännu så leveransen kommer nog att ta lite tid
Xbox - Microsoft får inte en spänn av mig
PS2 - ja, då är det den kvar då. Kul och riktigt snygg i nya slimmodellen. :tummenupp

Orkar man vänta på PS3 så kommer ju Tourist Trophy funka till det också... Annars kan du ju köpa ett PS2 medan du väntar... Dom är ju inte så dyra nu.

Ni som har spelat de, har ni testat den gröna Kawwa motarden?? Såg att en sån skulle vara med på deras hemsida.. fan va fett , hoppas bara det är riktigt gött ljud o lätt o wheela med :)

Robin Hood skrev:
men det finns väll nogon som känner en som bor i usa eller :rofl

har testat ps 3an som ja sa tidigare i denna tråd :squid

Robin Hood

Det har du knappast gjort. Devkitsen t.ex. levererades till SCEE-london förra veckan.
Ingen konsumenthårdvara finns idag.

Är du kanske den där lille överviktige mytomanen från femte klass som alltid gick i mjukisbyxor som vuxit upp?

xyx skrev:
2040409 Det har du knappast gjort. Devkitsen t.ex. levererades till SCEE-london förra veckan.
Ingen konsumenthårdvara finns idag.

Är du kanske den där lille överviktige mytomanen från femte klass som alltid gick i mjukisbyxor som vuxit upp?

ps har ej påstått att den e till konsument ennu det står demo.

Men åk dit o köp en då (london) ja ska inte ha den har ej tid.

o va ja gjorde när ja gick i femman vi gick i elitidrott För att vinna lilla du :hihi ska sätta upp billder bilder på nogra bukaler.
hadde en demo gsm förra året som ej fanns i butik Nokia lika kul att gå in i en affär o fråga om dom vet va det va den va till usa marknaden. :hihi det stod not for sale eller sample eller nogot ven bryr sig.
ha det
Robin HooD

Robin Hood skrev:
2041617 ps har ej påstått att den e till konsument ennu det står demo.

Men åk dit o köp en då (london) ja ska inte ha den har ej tid.

o va ja gjorde när ja gick i femman vi gick i elitidrott För att vinna lilla du :hihi ska sätta upp billder bilder på nogra bukaler.
hadde en demo gsm förra året som ej fanns i butik Nokia lika kul att gå in i en affär o fråga om dom vet va det va den va till usa marknaden. :hihi det stod not for sale eller sample eller nogot ven bryr sig.
ha det
Robin HooD

...och det är bekräftat, vi har en alldeles äkta mytoman på forumet.
Håll dina rövarhistorier för dig själv mjukiskungen! :7peta

Perra72 skrev:
2040336 Nån som vet om Tourist Trophy kommer 4 april??
Tyvärr måste jag meddela att det verkar inte komma till Sverige fören 6 Maj... Som det ser ut nu.
Det har europapremiär den 4 April, men kommer som sagt inte till Sverige fören 6 Maj...

Yeah. Klart man måste köpa liret och stödja Hoj-spelen. Görs ju så djävla några. Så grymt synd att de utvecklar det till playstation2. För det första så suger dosorna(enligt mig) och den grafiska prestandan är inte den bästa. Det är delvis därför man bara kan vara 4 hojar på banan samtidigt. Man har valt att ge spelet mycket detaljer vilket gör att konsolen endast klarar av att hantera 4 bågar i taget. Vilket jag tycker är lite tråkigt. Spelet borde verkligen göras till PC, men det ser ju inte alls troligt ut. Man får hoppas att de släpper ett liknande fast förbättrat till Playstation3.

Playstation 3 verkar däremot släppas i Japan november 2006, dvs i år. Sen vet inte jag när vi svenskar kan inhandla det. :3freak

Och vad fan tänkte de när de designade dosorna?!? BANANER! :banana
ser inte sköna ut

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing