Nytt Försök : Mariestad !

Sammåkning till bikedagarna i Trollhättan!

Tid: 09:30 på lördag.
Plats: McDonald´s vid haggården i Mariestad.

Öppettiden på lörd är 10-16.

1.Big D
2.Firetwin
3.Don Martin
4.Master
5.Mürek
6.Sjöblom
7.Bådenlid
8.Aspen
9.Kenya
10.2fast4some

Last edited:
Hänger förmodligen på.
Vilken väg har ni tänkt? över Kinnekulle eller.

1.Big D
2.Firetwin
3.Don Martin
4.Master
5.Mürek
6.Sjöblom
7.Bådenlid
8.Aspen
9.Kenya
10.2fast4some
11.TheBat

Hoppar oxå på tåget ner!!

Master, ja kommer o hämtar upp dig runt 0900 då, o försov dig inte nu!!!!:tungan

1.Big D
2.Firetwin
3.Don Martin
4.Master
5.Mürek
6.Sjöblom
7.Bådenlid
8.Aspen
9.Kenya
10.2fast4some
11.TheBat

Hoppar oxå på tåget ner!!

Master, ja kommer o hämtar upp dig runt 0900 då, o försov dig inte nu!!!!:tungan

Låter bra de... Nytankad nu så jag kan sova ut ett par extra minuter imorrn bitti :tungan

Jag kom hem :)

Åkte till Skara och tanka turbo bränsle gick fort hem blev så jäkla sugen på grogg när ni börja prata sprit....
Annars var det en himla go sväng vi tog, Får hänga på er någon mer gång.

// LiCrO :dricka

Hej! Tänkte att jag skulle passa på att säga hej till er andra Mariestadsbor som åker hoj. Hoppas vi styr några resor ihop framöver. Ska hålla ögon och öron öppna här i tråden. På måndag (31/4) tar jag hojen ned till gbg om nån vill hålla mig sällskap ;) Vi ses / Karl-Johan Persson

Tjoho gubbs ..satans kul att det var så många hojar samlade till Bike ...synd bara att ja inte han åka med er ända fram till Bike......
Det vore kul ifall vi kunde göra något sånt här en gång i månaden framöver,,, att åka till speciella mål Tex: smögen eller nått ...kanske sova över nån natt o supa skallen i bitar och ljuga om våra bravader...

syns på vägarna Mvh: Mattias

Det var skoj hänger gärna på igen om man får:tummenupp , var lite kallt för min del blir lite stel i åkningen.
Ni brukar inte vara någonstas och leka lite någon lite avlägsen asfaltsträcka?

Hej! Tänkte att jag skulle passa på att säga hej till er andra Mariestadsbor som åker hoj. Hoppas vi styr några resor ihop framöver. Ska hålla ögon och öron öppna här i tråden. På måndag (31/4) tar jag hojen ned till gbg om nån vill hålla mig sällskap ;) Vi ses / Karl-Johan Persson

Välkommen hit!

Vill tacka alla från i lördags för en kanon trevlig tur. Skoj att vi blev så många, 16 st tror jag vi var. Kul att träffa lite nytt hojfolk. Om det var någon som lyckades ta några bilder får ni gärna lägga upp dom här. Vi syns och hörs snart. /David

Tack för en skoj åktur, suverän dag att åka på och att vi blev så många gör ju inte saken sämre, helt lyckad dag alltså:tummenupp Hoppas det blir mer turer fram igenom:yoparty

Ha de/Jonas

Någon som vet tider för Askersund?
Är det någon samling i Hova eller Laxå?

Någon som vet tider för Askersund?
Är det någon samling i Hova eller Laxå?

De brukar väl samlas för kortege vid Askersunds torg för färd mot valborgsfirandet nga km bort runt 1900, rekommenderar att vara där i god tid. Jag o pathfinder ska dit o se fyrverkeriet, stor brasa (bild i mitt garage e tagen därifrån)

Väl mött :hej

Last edited:
Absolut!

Tjoho gubbs ..satans kul att det var så många hojar samlade till Bike ...synd bara att ja inte han åka med er ända fram till Bike......
Det vore kul ifall vi kunde göra något sånt här en gång i månaden framöver,,, att åka till speciella mål Tex: smögen eller nått ...kanske sova över nån natt o supa skallen i bitar och ljuga om våra bravader...

syns på vägarna Mvh: Mattias

Ja! Mer sånt, jag åker med bara det finns tid och pengar. Tycker att hela idén med att ha lite planerade utflykter på shemat låter jävligt bra. Är bla. sugen på Norge, Öland, Tyskland eller bara strösa omkring här i närheten för den delen. Kanske en Vänern-runt vore nått? Ses

Tack för i helgen! Nästa gång är ni välkommna till närke för provkörning av diverse kurviga vägar

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!