Nytt Försök : Mariestad !

Nope, Grus och skogen är modellen men hänger jag på typ T63'or eller liknande så funkar det bra ändå.
Stekte mina S12'or totalt i fredags så nu ska nytt gummi på.

Haha va gött! Ja e mitt uppe i motorgenomgång/renovering på min 625a så jag kör inte än på ett tag, måste få lite ordning på grejerna först...du har gott om tid på dej o fixa däck o grejer..:tummenupp

Sjuk!!

Ligger hemma i nästan 40 graders feber, det bara dök på mig igår:näsblod Typiskt när man är barnledig o det är fint väder så man kan åka:mad: Ja ja vila är väl det som gäller!!!

Ha de!!

Ligger hemma i nästan 40 graders feber, det bara dök på mig igår:näsblod Typiskt när man är barnledig o det är fint väder så man kan åka:mad: Ja ja vila är väl det som gäller!!!

Ha de!!

Aj fan det låter inget vidare! Då kanske det är du som har smittat mig med :mad: . Har plötsligt fått hosta och snuva. Ingen mer som känner sig krasslig efter i måndags? Även om det inte blir åka på ett par dagar är i alla fall pärlan skinande fin nu efter bad och vaxning igår.

Hade tänkt jag skulle ta mig ner till mariestad i veckan eller helgen men har oxå åkt på och blivit sjuk :gråta

Tjeenare..Ska bara köra upp först så ska jag nog kunna hänga med och köra..så i mitten av maj om allt går väl så kan vi synas på vägarna tillsammans..:tungan

Tjeenare..Ska bara köra upp först så ska jag nog kunna hänga med och köra..så i mitten av maj om allt går väl så kan vi synas på vägarna tillsammans..:tungan

Då får man önska lycka till då :tummenupp

Krya på er då allesammans!

Fan va schysst av er o inte köra omkring med hojarna nu när min e trasig:D
Det är o ställa upp för hoj-polare det:tummenupp
Går o blir sjuka o allt så jag slipper se glada mcförare ute på vägarna när ja själv inte kan köra...*ironi på hög nivå* :rolleyes:

Nä men fan, krya på er allihopa! förhoppningsvis har ja fungerande hoj om nån vecka iaf..o då ska det fanimej köras... så fort skiten går igen...haha..

Fan va schysst av er o inte köra omkring med hojarna nu när min e trasig:D
Det är o ställa upp för hoj-polare det:tummenupp
Går o blir sjuka o allt så jag slipper se glada mcförare ute på vägarna när ja själv inte kan köra...*ironi på hög nivå* :rolleyes: ..

kan bara hålla med

ska bli kanonväder i helgen...ut me er ni få som har fungerande hojar o hälsa :D

Finns det några bra vägar runt mariestad?? vill ju ut och åka nu när vädret äntligen blivit bra igen..

Håller med jag oxå!! var tvungen att stänga balkongdörren pga slippa höra alla olika hoj läten, man blir ju inget sugen när man ligger till sängs o fortfarande mår skit o kan ej åka:rolleyes:

Ha de så kul ni som kan!!:yoparty

Håller med jag oxå!! var tvungen att stänga balkongdörren pga slippa höra alla olika hoj läten, man blir ju inget sugen när man ligger till sängs o fortfarande mår skit o kan ej åka:rolleyes:

Ha de så kul ni som kan!!:yoparty

Gött, inte bara jag som inte kan köra då...:tummenupp :rolleyes:

Fan vilken härlig helg det har vart! Hoppas vädret håller i sig då blir det ännu mer hoj åka! Några mer motarder i stan?

:tummenupp När får du den då? Bara o hojta till här när det är dags o köra!

Kan nog hämta den till helgen om jag vill, gäller att komma ifrån jobbet bara... Ska ju ta kortet oxå, eller vill du kanske bli handledare? ;)

Kör du med fruktgossen som klotade?

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!