Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Efter ett sabbatsår med bara grusåka och småbarn (blev pappa i våras) så ska det åkas asfalt igen till våren.
McKompaniet fick släppa till en Suzuki SV 650 med rykrör så med lite tur så ska jag nog kunna synas i Mariestadstrakten sommaren 2008.
Tills dess har'e bra![]()
Nu är det ju en del hojar ute och åker. Låg idag bakom en röd VTR med sämsta miniblinkerserna någonsin, börjar ditt regnr på RSJ tycker jag du skaffar ett par tydligare så du slipper en tant i ryggen![]()
Hallå gott folk! Verkar som värmen börjar komma på allvar. Hoppas på en bättre säsong vädermässigt än förra året. Någon som ska åka båge till Mc-Kompaniets öppethus till helgen?
Hallå gott folk! Verkar som värmen börjar komma på allvar. Hoppas på en bättre säsong vädermässigt än förra året. Någon som ska åka båge till Mc-Kompaniets öppethus till helgen?
Ska försöka få ordning på hojen så man kan ta en sväng dit.
Får be någon ha jour med bil å kärra![]()
Haha inte bara jag som har hojen i molekyler då?![]()
Fick iaf min nya kam idag+ lite annan skit så det börjar närma sig, ska bara få hem toppen oxå..![]()
Tack för den trevliga resan till Skövde Big D och Firetwin!
Synd att den löjliga rosa tröjan Big D skulle ha var slut![]()
![]()
Tack för den trevliga resan till Skövde Big D och Firetwin!
Synd att den löjliga rosa tröjan Big D skulle ha var slut![]()
![]()
var det ni som stod parkerade vid sandtorget i skövde runt kvart i sex i går. Jag o pathfinder såg Er när vi gick hem in genom porten vid American Pizza, hade dock lite bråttom, vi lovar att stanna till nästa gång
![]()
Självklart parkerade vi på första parkett på Sandtorget, man vill ju synas!
Kom fram flera trevliga filurer och pratade hoj, Skövde kanske inte är så illa som alla säger
På återseende!
Hejhopp på er! hur blir de m BIKE- dagarna i år, någon som är sugen på att åka dit o titta lite, vart ju en trevlig sväng förra året!
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten