The_Wanderer
Numera fast i offroad träsket...
Till linköping?... nja inte två ggr på en dag... en gång får räcka.. E4an är inte så spännande...Mr-zx7 skrev:Ja jag tänkte att jag skulle fixa det oxå!, du ska inte med i morgon?
Lycka till med köpet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Till linköping?... nja inte två ggr på en dag... en gång får räcka.. E4an är inte så spännande...Mr-zx7 skrev:Ja jag tänkte att jag skulle fixa det oxå!, du ska inte med i morgon?
Zeb_Macahan skrev:Om du inte ser till att köpa nått för vintern så är snart körningen ett minne blott..
//jaG

The_Wanderer skrev:Till linköping?... nja inte två ggr på en dag... en gång får räcka.. E4an är inte så spännande...
Lycka till med köpet![]()
Zeb_Macahan skrev:Fan, hur ska vi få plats i cherråkeen egentligen.....
//jaG
Twice skrev:Nix. Men det finns nått som heter: Fan va trött jag är på jobbet, dags för sjukskrivningDå skiter man i skydden...
pjungling skrev:hojta till jyngling (stavning?) att han ska ta på sig skydden i fortsättningen
Helt rätt, lovar att ja ska ha på mig dom nästa gång!!!!!!!!!!!!, se på calle han hade skydd och de va väl en jävla tur de, kunde gått ännu värre än va de gjorde..... Calle krya på dig nu!!!!!!!!!!![]()
![]()
De finns inget som heter ska "bara" till macken och tanka (behöver inga skydd då)........ :kocko :kocko
för att få sen den i helikopter position
Fyller han 25 nu IGEN?Emmi skrev:Grattis på 25
årsdagen Peter!!
![]()
Emmi skrev:Grattis på 25
årsdagen Peter!!
![]()
Emmi skrev:Petter, om det inte går att ringa till mej så ring 120727 istället. Har jag inte hört nåt vid strax efter 16 så ringer jag.
Mr-zx7 skrev:Oksitter på jobbet och stressar som bara den nu!
) så får vi se om jag hänger på. Maratonpass på jobbet imorgon!
. 0400-2130Zeb_Macahan skrev:Beroende på min beräkning av hemkomsttid (jag känner petter och tidsberäkning) så får vi se om jag hänger på. Maratonpass på jobbet imorgon!
. 0400-2130
//jaG
Mr-zx7 skrev:Äh kärring! vi åker 1600 en timme upp 1700, kollar på VOR, tar oss till ktm:en 1830, prisförhandlar, hemma igen runt 2100

Zeb_Macahan skrev:Annars misshandlar jag fan dej! Är det uppfattat?![]()
//jaG
|
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!
Boka senast lördag 31/1 för... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |