Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Mr-zx7 skrev:
2-3???? har ni inga jobb?

eeehhh jo... :)

jag är min egen chef nu i 2 veckor så jag jobbar lite som jag vill,har jobbat in halva morgondagen...ydde o twice är sjuka,brutus är ledig och dom andra är oxå lediga...sen kommer det säkert fler folk som har riktiga jobb :D

Ikon skrev:
eeehhh jo... :)

jag är min egen chef nu i 2 veckor så jag jobbar lite som jag vill,har jobbat in halva morgondagen...ydde o twice är sjuka,brutus är ledig och dom andra är oxå lediga...sen kommer det säkert fler folk som har riktiga jobb :D

Helt rätt! Vart på alpist nu... dom ringer imorgon om priset.
När kör vi idag då?

Twice skrev:
Gått över några fina studentskor än då? :slicka

Oväntad fråga ifrån dig....? NÄ!! Jag ser inte sådant:fakta kan bero på min ålder eller civilstånd ELLER DERAS ÅLDER FÖR BÖVELEN :4skrika

....men du hade mått fint nere i Växjö så mycket kan jag säga...... :tuttar :rolleyes:

spenk skrev:
Oväntad fråga ifrån dig....? NÄ!! Jag ser inte sådant:fakta kan bero på min ålder eller civilstånd ELLER DERAS ÅLDER FÖR BÖVELEN :4skrika

....men du hade mått fint nere i Växjö så mycket kan jag säga...... :tuttar :rolleyes:

När bjuder spenk in till studiebesök??
Dom skulle uppskatta det! :fyllisar

Twice skrev:
När bjuder spenk in till studiebesök??
Dom skulle uppskatta det! :fyllisar

:rofl Jag har alltid besökstid det vet du:fakta

Jag kan väl höra med :tuttar ifall de är sugna på en riktig resa till TWICEland..

Phew, blev en liten runda idag iaf, gött, tack för trevligt sälskap vandrarn :tummenupp
Måste va otroligt kul att vara ute och åka med en förvuxen moped som jag kör? :hihi :rolleyes:

Skönt, slipper man få cellskräck för att man sitter inne vid datorn hela dan iaf :D

En annan har ju fördrivit tiden med att åka till linköping tur och retur.... Post.... isch....

Men jag har gjort nått roligt idag med. Köpt ett tangentbord för 2000talet minann :D Logitechs värsta lillemantangentbord med blåtand :D

Jihaa

//jaG

Zeb_Macahan skrev:
En annan har ju fördrivit tiden med att åka till linköping tur och retur.... Post.... isch....

Men jag har gjort nått roligt idag med. Köpt ett tangentbord för 2000talet minann :D Logitechs värsta lillemantangentbord med blåtand :D

Jihaa

//jaG
Kan man uuuuiiilla med det?? :va

NSR_Martin skrev:
Kan man uuuuiiilla med det?? :va

Det kan du fethaja..... ouiiiiii, ouiiiiiii, brambrambra....

kolla in feta krejjerna....

2996.jpg

//jaG

Ser riktigt fint häftigt ut!!! Många smidiga snabbfunktioner på det eller??

Vad är det för display övanför nummerpaden...?

Zeb_Macahan skrev:
Det kan du fethaja..... ouiiiiii, ouiiiiiii, brambrambra....

kolla in feta krejjerna....

2996.jpg

//jaG

Vad betalade du för det? Kollat på netonnet länge och väntat på priset skall sjunka från 2300:-

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP