Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Regnet har ju stått som spön i backen sen tidigare idag. Jag kör inte i regn, särskilt inte när polaren ska åka första gången någonsin bak. :)

Vart åkte ni ?

//jaG

wima skrev:
mmm vad gott det är med glass och fika i strålande solsken... :7peta

Zeb_Macahan skrev:
Regnet har ju stått som spön i backen sen tidigare idag. Jag kör inte i regn, särskilt inte när polaren ska åka första gången någonsin bak. :)

Vart åkte ni ?

//jaG
Det var bara lite blött när man kom tillbaka till Jönköping. I Gränna badade folket :lol

Såna flanar....

Förresten, vilken tid åker vi på lördag..? Hojen är numera skitigare än skitigast och försedd med skjutspinnar samt originalsystem! :(

//jaG

wima skrev:
Det var bara lite blött när man kom tillbaka till Jönköping. I Gränna badade folket :lol

Zeb_Macahan skrev:
Såna flanar....

Förresten, vilken tid åker vi på lördag..? Hojen är numera skitigare än skitigast och försedd med skjutspinnar samt originalsystem! :(

//jaG
Det var en bra fråga..måste forska lite i ämnet

Zeb_Macahan skrev:
Såna flanar....

//jaG

Därja.. tvätta är överkurs.. :rolleyes: o din orginaldämpare är ju fet.. :7peta

lyssnade på en PerGössel låt, Billy tror jag den hette, o lyssnar man lite snabbt så hör man "ja sa Goffe, du fattar va de handlar om" tror han menar wheelies... :tungan

Japp, hör av er ang lördag, då blir de bana för kwacken igen.. :tummenupp undrar om man kan lära sig att hänga ut tillräckligt då..

Goffe skrev:
lyssnade på en PerGössel låt, Billy tror jag den hette, o lyssnar man lite snabbt så hör man "ja sa Goffe, du fattar va de handlar om" tror han menar wheelies... :tungan
PerGössel kan inte sjunga! än mindre skriva texter vilket kan definitivt har visat om han sjöng: "ja sa Goffe, du fattar va de handlar om" :tungan

Jag får väl fylla i att jag ska på hans konsert den 15:e juli. Tur att man inte åker för musiken utan för alla :tuttar som kommer vara där :yoparty

Goffe skrev:
Därja.. tvätta är överkurs.. :rolleyes: o din orginaldämpare är ju fet.. :7peta

..
:rofl :rofl

Btw. spelar du i hawks?

Nina sa att hon sett dig där i helgen.

användarnamn och lösen

:kocko ja har glömt användarnamn och lösen till kalendern, någon som möjligen sitter på de....... :7peta

Ikon skrev:
Du behöver inte oroa dig över att brutus slavar :hihi

nån här som kan svetsa och har tillgång till svets i helgen??...

skulle behöva lite hjälp imorgon eller ikväll med o svetsa ihop min rail...alla mina svetskontakter har flytt stan i helgen...

Ikon skrev:
nån här som kan svetsa och har tillgång till svets i helgen??...

skulle behöva lite hjälp imorgon eller ikväll med o svetsa ihop min rail...alla mina svetskontakter har flytt stan i helgen...
Det kan vi nog ordna i helgen om du vill.
Ska svetsa lite nån dag, ska jag ringa dig när det är dags?
Nummer?

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back