Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Goffe skrev:
Feting-Grattis.. :tummenupp som grattispresent får du fortsätta o lära mig o wheela.. :tungan

Det fixar vi i helgen eller imorgon! Bara ge mera! :)
740´n lever igen nu!! Går som ett skollat troll! :hihi

Zeb_Macahan skrev:
Det Twice menade hade inget med kortegen att göra, jag har faktiskt ingen aning om när den är :confused: :va

Upplys mig gärna!

//jaG

jahaja, kortegen är 20.00 men jag åker gärna en runda innan (wima hänger med åxå) och sen avslutar med kortegen

Jag googlade lite. Detta hittade jag:

KORTEGE JÖNKÖPING
28 maj samling vid kiosken i Hestra kl. 18.00 för vidare färd till Jönköping, där MC kortegen startar ca 20.00 (antar att det är vid nybergs som vanligt

Zeb_Macahan skrev:
Det Twice menade hade inget med kortegen att göra, jag har faktiskt ingen aning om när den är :confused: :va

Upplys mig gärna!

//jaG

Jag kommer åka upp en sväng till Torsvik eller till gamla e4:an o testa nya hojen :yoparty

Vet inte när det blir,måste först mecka på drev o kedja samt en luftburk...men ring mig om ni ska upp o busa så ska vi se vad gammelbläjden går för

Zeb_Macahan skrev:
Jag googlade lite. Detta hittade jag:

KORTEGE JÖNKÖPING
28 maj samling vid kiosken i Hestra kl. 18.00 för vidare färd till Jönköping, där MC kortegen startar ca 20.00 (antar att det är vid nybergs som vanligt

mm...

Fan Grattis till teorin Twice :tummenupp

Nu är det bara det lätta kvar,vi får öva lite 180 stoppisar så du fixar garagesvängen :nicka

oooh...nu var det mycket...Brutus...Ska du med till trollhättan imorgon??Jag sticker nog vid 9 tiden ungefär...

Hör av dej, jag är inte sen!

//jaG

Ikon skrev:
Jag kommer åka upp en sväng till Torsvik eller till gamla e4:an o testa nya hojen :yoparty

Vet inte när det blir,måste först mecka på drev o kedja samt en luftburk...men ring mig om ni ska upp o busa så ska vi se vad gammelbläjden går för

Hade askul på jobbet igår, såg inga av er, dock var Johan med blå R1a där. Hyfsat med folk, bra publik & ett jävla röj, massa B52or & vodkadrinkar slank ner....
Åker till Hässleholm nu och jobbar, så jag missar kortegen ikväll...:huvet

Emmi skrev:
Hade askul på jobbet igår, såg inga av er, dock var Johan med blå R1a där. Hyfsat med folk, bra publik & ett jävla röj, massa B52or & vodkadrinkar slank ner....
Åker till Hässleholm nu och jobbar, så jag missar kortegen ikväll...:huvet

Ha´t så skoj :tuttar

R1Emil skrev:
Nä, han är nykterist, det är vatten i dunken :rolleyes:

På A svarar jag: Ja självklart, vilken dalmas är inte nykterist
På B svarar jag: Precis Jag förstå inte sjäv varför jag blir så snurrig av det vattnet.

Yihaa, Duccen är besiktigad, nu kör jag lagligt, bara hem å skruva tillbaka roligdetaljerna sen så kan man köra på allvar :yoparty

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back