Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Therudeboy skrev:
Aha, okej. Har nämligen sett en grönt/svart nere på henja men det kanske var en 6:a iofs. Går ju en väldigt massa sporthojar här men inte är det många som är reggade @ sporthoj, hade varit roligare om det blivigt fler så man kunde arrangera någon körning när hojen har kommit till mig.
Det är en kompis till mig som har den, men han "orkar" och "hinner" inte regga sig på SH

:angel

Läckert, dax att göra det på framhjulet oxå nu :yoparty :yoparty

Och en annan är glad så länge båda hjulen har markkontakt.... :7peta

Viffer skrev:
Argh... har kört 120 mil på en vecka... får nog bli 140 till nästa vecka :gnissla
Visst är det gött med ny hoj :tummenupp

Det är ju underbart med ny hoj!! Mätaren slog om till 300 mil igår , haft hojen i 3 veckor idag :tummenupp
Fan , den kommer vara slutkörd innan sommaren i detta tempot :hihi :hihi

Ha de !!!

Ikon skrev:
går man upp tidigt får man ju uppleva lite fylla på morgonen oxå :hihi

blir det nåt åka idag eller??...jag är riktigt sugen

:angel

Min ledsaga kom just innan för dörren, vi får se vad han har på G

Tack för körningen igår :)
Det var en riktigt go runda vi körde!!

Vi ses å ta det lugnt !!!

Tjing!!

Ikon skrev:
det ska va musik+ vanligt ljud

Ässshh...jävla skitdator jag har :huvet

Ikon skrev:
går man upp tidigt får man ju uppleva lite fylla på morgonen oxå :hihi

blir det nåt åka idag eller??...jag är riktigt sugen

Skall åka ner till Anderstorp en sväng nu tänkte jag...men det blir väl inget längre stopp...bara dit och andas lite atmosfär :D

Kawapeter skrev:
Tack för körningen igår :)
Det var en riktigt go runda vi körde!!

Vi ses å ta det lugnt !!!

Tjing!!

Jepp det var kul igår...får väl komma ner och hälsa på er i Växjö nästa gång.

NSR_Martin skrev:
Åkte allt och hälsade på er på parkeringen, era gottregrisar som har körkort... Vill med ha körkort nu :Bugar

Hade körlektion i stan iidag för första gången, gick bra, vi åkte stad, landsväg och motorväg, i stan hade han inget o klaga på, inte på landsväg heller, men han tyckte jag skulle skaffa miig lite mer vana vid påfart/avfart på motorvägen, inget alvarlig, men jag får ut o köra motorväg, jippie... va kul... :rolleyes:

Det e väl ingen konst att köra i stan i jönköping. Körde i gbg igår och idag. Idioter överallt. Vespor, gående, cyklande och pensionärer som inte tror att frafiklagarna gäller dom.
Lycka till med kortet!

yonsson skrev:
Det e väl ingen konst att köra i stan i jönköping. Körde i gbg igår och idag. Idioter överallt. Vespor, gående, cyklande och pensionärer som inte tror att frafiklagarna gäller dom.
Lycka till med kortet!

Nepp, det är inte så svårt, men jag trodde han skulle stå och rabbla upp lite grejjer man kuna gör bättre iaf, blev ju riktigt förvånad, hehe...

Ni som stog på parkeringen igår, när jag skulle iväg, så märkte ni kanske att den krånglade lite och inte villa igång, elen la av, det är muttern på batteriets plusspol som gått paj :huvet Glappar lite där, hoppas det går och fixa lätt... Ska kolla på det nu.

Ikon skrev:
va fan sover alla eller?...pyser upp till torsvik snart...ring mig om ni ska ut

Nu är det bara inreggningen kvar! är ni ute och åker eller om ni ska ut och åka slå en pling eller lägg iväg ett sms (0706951223)så jag vet var ni håller hus!

Vad gillar ni min nya avatar då? Så jobbigt när alla tjejer känner igen mig från bilden och vill dra hem mig och så ni vet. :D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma