Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Såg dej idag benson..... vilken ful färg du har på din gamla retta :tungan

Ärligt så såg den jävligt fin ut, men du hade inte systemet på va, man hörde inte ett knyst brevid VTRen :D

//jaG

Maverick skrev:
helt riktigt!!!:fakta:banana

//kneps

kneps??

Jo rå...bara så att ni vet..Brutus har varit i garaget ikväll och svetsat ihop ett nytt rör till den nya ljuddämparen..det låter godis om panzerkryssaren nu...:D

Var ju såklart inte jag som svetsade förresten...men jag övervakade och såg till att det blev rätt gjort..:rolleyes:

edit: Jag får skylla på att mitt boggo är fullt av avgaser..kneps..det är väl ryska för Rosa??

Imorgon fredag är det dags för tranemosvängen igen... :squid
Vi utgår från Atollen 13.00 och om nån vill hänga med så går det utmärkt.. :tummenupp

Mötte oxå benson idag vid barnarpsgatan nånstans, såg ju fin ut hojen såg ju inte så noga iofs men såg ju nice ut, hade fullt sjå att hålla ordning på min egen, första turen idag för året! :banana

wima skrev:
Imorgon fredag är det dags för tranemosvängen igen... :squid
Vi utgår från Atollen 13.00 och om nån vill hänga med så går det utmärkt.. :tummenupp

Mange och jag kommer ner till atollen vid 13:00!

Zeb_Macahan skrev:
Såg dej idag benson..... vilken ful färg du har på din gamla retta :tungan

Ärligt så såg den jävligt fin ut, men du hade inte systemet på va, man hörde inte ett knyst brevid VTRen :D

//jaG
BENSON har inte tillgång till nätet, han har flyttat men jag har vidare befodrat. Man hör ju inte så mycket av den gamla rettan när han åker med en sån super dunder maskin som VTRen är :rofl

WÅFFLAN skrev:
BENSON har inte tillgång till nätet, han har flyttat men jag har vidare befodrat. Man hör ju inte så mycket av den gamla rettan när han åker med en sån super dunder maskin som VTRen är :rofl

Det var som...

Har han flyttat utsocknes..eller finns han kvar i city??

MHK skrev:
Yes svängde förbi en liten sväng där...

Stod tv hojar på pakeringen såg jag...

Var du där?

Okej, har ju sett dig på avataren och det satt ett gäng med sporthojar och en av dom var lik dig men men, man kan ta fel :D

Jo jag var där, för mycket folk igår bara kunde knappt sitta någonstans.

Therudeboy skrev:
Okej, har ju sett dig på avataren och det satt ett gäng med sporthojar och en av dom var lik dig men men, man kan ta fel :D

Jo jag var där, för mycket folk igår bara kunde knappt sitta någonstans.

Jo var några hojar ute igår... Men var där vid 6 tiden tror ja..

Gött med vår ialla fall! :banana

Det var ju vid den tiden jag var där :) Det är sant, våren är för skön. Ska ut och pilla husvagn nu så man har den klar till sommaren. Synd att man inte har någon stor hoj istället :(

Therudeboy skrev:
Det var ju vid den tiden jag var där :) Det är sant, våren är för skön. Ska ut och pilla husvagn nu så man har den klar till sommaren. Synd att man inte har någon stor hoj istället :(

Ska ut o wheela nu... =) :hihi

Jag får väl ta den lille i detta fina vädret och wheela lite :D //Glad påsk på er alla i denna tråd

Ikon skrev:
TWICE!!!...Filmning på g...ring om du har nån hoj

Har ju inget att åka på än ju... :4skrika
Att jag inte läste tidigare, kunde åkt upp och kollat iaf.

Släng upp bilderna om ni tog några vanliga med :yoparty

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...