Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Emmi skrev:
Såhär ska du göra med brickor och blinkers, två flugor i en smäll. Blinkersen täcker hålen jättebra. Om inte mitt förslag duger så kolla på Cis eller Wenners.

HAHAHA om jag inte ser helt fel så är det inte omöjligt att det där är en tjänste moppe för vägarbetare?? :va

Jag hittade täckbrickor på bikedesign men för 600:- :jisses :skrämd
låter ju okristligt dyrt!

Nja mina blinkers är något mindre (lysdioder) så tyvärr täcker det inte hålen! har dessutom gjort egna blinkers som är skräddasydda för hålen längst bak! men jag saknar täckrickor för dom främre hålen!

Zeb_Macahan skrev:
Såhär ser numera köket ut... ska upp med bord o hyllor idag...
Den första är Jens teckning på hur det skulle se ut och den andra är hur det ser ut nu när vi har målat.

//Emmi

Coolt! :tummenupp

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: jävla silvanbygg! av 4 mollys gängdrar jag 3 utan att blinka... fina hål i väggen blir det ju med. Nu bär det av till silvan för skäll! och sen till järnaffären och handla...

//jaG

Zeb_Macahan skrev:
Den första är Jens teckning på hur det skulle se ut och den andra är hur det ser ut nu när vi har målat.

//Emmi
Hyllning till spenk??

Zeb_Macahan skrev:

//Emmi

Jag ser faktiskt ingen skillnad på teckningen och det riktiga, gör du? Jens teckning va så bra :D :tungan

Nä nu ska vi inte va taskiga :rolleyes:

Det blev ju helt kanon! Släng upp en bild på när allt är uppskruuvat med! :Bugar

Mr-zx7 skrev:
HAHAHA om jag inte ser helt fel så är det inte omöjligt att det där är en tjänste moppe för vägarbetare?? :va

Jag hittade täckbrickor på bikedesign men för 600:- :jisses :skrämd
låter ju okristligt dyrt!

Nja mina blinkers är något mindre (lysdioder) så tyvärr täcker det inte hålen! har dessutom gjort egna blinkers som är skräddasydda för hålen längst bak! men jag saknar täckrickor för dom främre hålen!

tja.
har du testat och ta en plåt o klippa ut som är lika stor som hållen sedan borrar du hål för blinker gängtapen sedan tar du en kraftigare bit plåt eller dylikt och sätter som ett "stoppjärn" på baksidan,det fungerar,

McB skrev:

Tack! Här kommer bilderna på det klara!

Hyllning till spenk??

Nää, men det kommer en hyllning till spenk nu.... rosast av dom rosa! :D

Zeb har ett rosa kök...

Nä, men jag å Emmi har ett kök i "gräddkola", "mullvad" och "el toro" (för färgblinda: vinrödlila:7peta :tungan )

Som sagt, sista bilden är rosa! :D

//jaG

Bifogat

• blommabord2.jpg
    blommabord2.jpg
    77.2 KB · Visningar: 41
  • Bordblomma.jpg
    Bordblomma.jpg
    85.6 KB · Visningar: 44
  • fönsterfärdigt.jpg
    fönsterfärdigt.jpg
    103.1 KB · Visningar: 46
  • wilma.jpg
    wilma.jpg
    89.8 KB · Visningar: 38
Last edited:
Zeb_Macahan skrev:
:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: jävla silvanbygg! av 4 mollys gängdrar jag 3 utan att blinka... fina hål i väggen blir det ju med. Nu bär det av till silvan för skäll! och sen till järnaffären och handla...

//jaG

Har lärt mig att INTE handla på silvanbygg!!!:mattias

Det är billigt MEN du får vad du betalar för.....:fakta

Så sant... men jag fick nya och dom funkade.. nu sitter bordet uppe!

Man ska väl lägga till att silvan säljer "fina" märken med, konstigt att man inte köper dom :tungan

//jaG

spenk skrev:
Har lärt mig att INTE handla på silvanbygg!!!:mattias

Det är billigt MEN du får vad du betalar för.....:fakta

Zeb_Macahan skrev:
Så sant... men jag fick nya och dom funkade.. nu sitter bordet uppe!

Man ska väl lägga till att silvan säljer "fina" märken med, konstigt att man inte köper dom :tungan

//jaG
Köpte golv där o jag säger bara fy fan vilken skit!!!!:mad

Man lär sig inte heller:6surkart har handlat där sen dess faktiskt..... det är ju billigt

:angel

Brukar inte hyran ligga på 100:-/kvardraten/år på lager/industrilokal? Tycker det låter dyrt, ja betalar ju inte ens det på min hyra av lägenhet, iof så har ja inte så stor lägenhet men ändå. Jag tror det går att hitta lokaler billigare, fast kanske inte mitt i city, min första tanke på lokal är gamla yllet i Taberg, alltså Tabergs boktryckeri, ja vet lokaler som inte används på yllet, sedan om de vill hyra ut de, det är ju en annan sak. Man kan ju alltid fråga om det är intressant.

spenk skrev:
Köpte golv där o jag säger bara fy fan vilken skit!!!!:mad

Man lär sig inte heller:6surkart har handlat där sen dess faktiskt..... det är ju billigt

Jag har hört att Mäster behärskar alla sorts material..oavsett kvalitet...men det kanske bara är en myt???

Emmi skrev:
Tabergs tryckeri hyr också ut lokaler.
Problemet är bara hur man ska ta sig till och från lokalerna (äger ju ingen bil) ska ju vara smidigt att ta sig till och från stället även mitt i natten! men idén med en lokal är riktigt bra. vet inte hur många av er som har tillgång till ett garage? men jag har det inte inte i närheten där jag bor iallafall! lite segt att åka 5mil till föräldrarnas place varje gång man skall skruva lite.

Mäster behärskar det mesta!!!:fakta Speciellt elbiten!! Fråga Mavve o Carro......

....rör det fulmek rör det Mäster!!!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...