Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
MR ZX-7R!!!!

Nänä enn annan sliter i sitt anletes svett!!:fakta För att slippa äta navelludd och slicka på dörrkarmarna för att överleva...... har ju inte ens råd att åka anständig hoj :(

Är det inte bättre att slicka på golvet... där ligger ju allt det gottiga :rolleyes:

:banana

//jaG

spenk skrev:
MR ZX-7R!!!!

Nänä enn annan sliter i sitt anletes svett!!:fakta För att slippa äta navelludd och slicka på dörrkarmarna för att överleva...... har ju inte ens råd att åka anständig hoj :(

spenk skrev:
MR ZX-7R!!!!

man får helt enkelt ta sig råd...men det är värt vart enda öre!

NSR_Martin skrev:
Nå, blev det nån film idag? :)

Hade varit roligare o se det live iofs, hehe

japp det blev ett par riktigt bra klipp,börja komma igång lite nu igen...den ihopklippta filmen kommer nog att bli klar på söndag så då kan ni få den via icq!

Twice!...det blir lite bus imorgon oxå,både jag o ydde e lediga,så vi drar väl upp vid 12 tiden nångång o då hoppas vi att du e där :7peta

Brutus skrev:
hmm...annars kan du ju skita i det...(misstänker starkt att man är med en del i nyårsklilppen o det bör brännas på bål och för alltid hamna i glömska.)
Och helt plötsligt känner jag ett oemotståndligt behov av att se filmen :D :D

Kyckling skrev:
Och helt plötsligt känner jag ett oemotståndligt behov av att se filmen :D :D

Kycklingen visar sin fula näbb här också...:D

Det är inte mycket att se...så jag skulle rekommendera alla att inte slösa på sin bandbredd för den här filmen...:rolleyes:

Nä...jag har sett en "råkopia" på den och det ser faktiskt inte alls tokigt ut..blir nog en rätt kul liten film.:)

F*n va man längtar, blev inte bättre av att man mötte en blå streetfighter som slangade på E4:an nyss... läckert!!! Vill oxå se filmen nu..

spenk skrev:
MR ZX-7R!!!!

hahaha!!! ja det är ett hårt liv man lever! och dessutom så får man tillbringa dagarna (just nu) på skitiga byggen här istan och lyssna på rörmockare och annat löst folk.... :lol

......nä det är ganska kul oftast!!!

Ikon skrev:
japp det blev ett par riktigt bra klipp,börja komma igång lite nu igen...den ihopklippta filmen kommer nog att bli klar på söndag så då kan ni få den via icq!

Twice!...det blir lite bus imorgon oxå,både jag o ydde e lediga,så vi drar väl upp vid 12 tiden nångång o då hoppas vi att du e där :7peta

GE MIG..... :squid

Ikon skrev:

Helvete! :huvet :huvet :huvet :huvet
Jag måste fan börja vakna som vanligt folk igen!
Att jag inte läste igårkväll, ska ställa mej och slå huvudet i väggen en stund nu!
Blir det mer i helgen?

Goffe skrev:
F*n va man längtar, blev inte bättre av att man mötte en blå streetfighter som slangade på E4:an nyss... läckert!!! Vill oxå se filmen nu..
Hahaha.. o de där finns på film.. :D åkte i bilen bakom o filmade.. :D

Mr-zx7 skrev:
hahaha!!! ja det är ett hårt liv man lever! och dessutom så får man tillbringa dagarna (just nu) på skitiga byggen här istan och lyssna på rörmockare och annat löst folk.... :lol

......nä det är ganska kul oftast!!!

mmmmmm gå på bygge....... det var längesedan nu!!!! skulle nog varit skönt som omväxling... vilket är du på? som vad? rörmokare är fina människor!!:fakta
förtala dem ej de kan finnas i din närhet........ :7peta

Twice skrev:
Helvete! :huvet :huvet :huvet :huvet
Jag måste fan börja vakna som vanligt folk igen!
Att jag inte läste igårkväll, ska ställa mej och slå huvudet i väggen en stund nu!
Blir det mer i helgen?

det blir kanske lite imorgon oxå...

det ska bli intressant o gå till jobbet på måndag...kan tänka mig att det blir ett litet lugnt samtal med högsta chefen på maersk torsvik :rolleyes:

Förnekar allt :cool:

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...