Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
blip blopblop biiip

Nu är riktig motionscykel inhandlad!

Nu ska det bara kickas så kaggen försvinner.. Det lär den göra för jag får knappt runt skiten med min 100% teknik och råstyrka :D

Edit:

View attachment 351134

ja då är de bar att fixa till slitsakerna så drar vi ut och kör en dag nu... Sugen som fan och komma ut och nu har snön regnat bort igen så.. :D :tummenupp

Ska se om ja kan få till en liten filmsnutt :) Vore kul om vi kunde bli ett par stycken som kör någon dag? :)

Mässan är vi ett helt gäng härifrån som ska på... Vad jag vet... men festen är inget som ja planerat för i alla fall...

Det är ju de som gör enduron så jobbigt! :gnissla

Vart är du och kör?
Ska nog ta och börja köra lite mer enduro i år, blev ingenting förra året.

Har fortfarande isdäcken på, och dom ser det inte ut som om man behöver använd de närmaste månaderna.

Dennis, ska inte du sluta larva dej på gymmet och börja motionera som män??????

Surt nog så har det blivit extremt lite kört på siståne, Jimmy fick problem med nått muskel-fäste i låret efter han vart på gymmet och lyft skrot. Men när vi vart ute så har det vart diverse slingor på skjutfältet, tråkigt bara att militären ska vara så "Det här är våran heliga sandlåda.. här får ingen annan leka!"

Så är de väl med alla militär (roliga) områden... :D Vet att dom är känsliga ute i Eksjö med på Rännet...

Men när vi vart ute så har det vart diverse slingor på skjutfältet, tråkigt bara att militären ska vara så "Det här är våran heliga sandlåda.. här får ingen annan leka!"
Det är farligt att träna :mattias :D

Lite freeride på skjutfältet låter jäkligt kul. Det är helt klart min melodi snarare än nån svår crossbana. Är det inte lugnare på helger eller så? Vill åka! :)

Finns det skyltar med skjutvarningar/schema så man kan planera in en 'fri' dag?

Någon som ska på Mcmässan+wcx's mässfest nu i Januari? :)
Nej, många av oss åker på torsdagen

Last edited:
Surt nog så har det blivit extremt lite kört på siståne, Jimmy fick problem med nått muskel-fäste i låret efter han vart på gymmet och lyft skrot. Men när vi vart ute så har det vart diverse slingor på skjutfältet, tråkigt bara att militären ska vara så "Det här är våran heliga sandlåda.. här får ingen annan leka!"

Hehe okej, dom ha varit efter mej nån gång när jag varit runt ya och kört.
Men vi få mötas på mitten mellan vmo och skillingaryd nån gång.
Går ju en väg längst med e4'an, men kan inte köra på nån vecka nu.
Väntar på en packningssats.

Vad är det för.. smartskaft som inte kör med glykol i kylarn?? spännande och se så inget hänt. Det var som kramsnö i slangarna.

Vad är det för.. smartskaft som inte kör med glykol i kylarn?? spännande och se så inget hänt. Det var som kramsnö i slangarna.
Har man motorn igång så blir det inte snö i slangarna ;);) :krama

Skulle ju fixa crossmotorn denna helg men har inte mått riktigt 100. Skakningar från feberfrossa gör det så svårmeckat :rolleyes:
Tackar Alvedon och adrenalin för att jag klarade av Airsoftmatchen. Jag tog bilden nedan strax efter att jag kom hem. Tack till alla som var med. Det var ju skitkul! Måste vi göra om!

Bifogat

• Feber396.jpg
    Feber396.jpg
    45.5 KB · Visningar: 26
Usch ser mindre kul ut med 39,6 i feber... Krya på dig så du får ihop Honda snart... :tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP