Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Åkte ut till Iceman igår för att dom skulle kolla på min Gopro kamera som strulat lite. Fick en ny av dom iallafall, wooohooo xD

Bildbevis tack! :D

Blir efter vi har flyttat, börjat packa ner saker i lådor, inkl nya stället.

Men, ni kommer få se en Kameltå, samt att mina armar och lår är lite för smala för stl 52..

Zuperbullen, gissa vem som slank in i en 52:a ;)

* hjälm - check

* ställ - check

* stövlar

* handskar

* Gopro

* ZX10a

Visst är det härligt att veta vad man ska göra av pengarna..

Last edited:
Jag har ett par vita stövlar med neonrosa och gröna mönster som passar på dig ;)

Du glömde skriva en bensinslukande och oekonomisk bil i listan Goffe ;)

Jag har stövlar till dig Goffe om du kan tänka dig beggade fast dom är/ser ut som nya Sidi Vertigo Corsa använda en säsong kostade la 3k här men kan tänka mig släppa dom för 1800 ev dom är svarta..

17-326-40.jpg

Jag har ett par vita stövlar med neonrosa och gröna mönster som passar på dig ;)

Du glömde skriva en bensinslukande och oekonomisk bil i listan Goffe ;)

Dem satt ju riktigt bra.

Ja, blir intressant att se om dem löser in den/vad man ska köpa då.

Goffen: låter intressant!

Det är mer svart på mina stövlar än dom på bilden men jag hittade ingen bättre bild på nätet.... Dra ett mess så kanske vi kan styra upp en provning ev kan jag ta med dom till jobbet så behöver du inte åka enda till vaggeryd... !

Hallå i vinter rusket!

Jag har suttit o knåpat ihop en liten film från sommaren 2011.

Kanske kan sprida lite glädje hoppas jag!

God Jul på er.

/Danne

Fick med en kompis ut idag och åkte lite cross. Tog oss upp till Elgigantes lager på Torsvik via skogen och körde ut med E4an hem. Filmat hela rundan så kanske kommer nåt klipp någon dag :)

Fick med en kompis ut idag och åkte lite cross. Tog oss upp till Elgigantes lager på Torsvik via skogen och körde ut med E4an hem. Filmat hela rundan så kanske kommer nåt klipp någon dag :)
Vilken sida av E4an? Körde ni fina stigarna bakom viltstänglset man ser på höger sida när man kör norrut? Alltså Västra sidan av motorvägen? Har alltid velat köra där. Du får gärna visa min vägen nån gång isf

Det är mer svart på mina stövlar än dom på bilden men jag hittade ingen bättre bild på nätet.... Dra ett mess så kanske vi kan styra upp en provning ev kan jag ta med dom till jobbet så behöver du inte åka enda till vaggeryd... !
Ställ dem hos mig annars. Goffe är förbi här då och då.

För övrigt har det varit en kanonjul, bildligt talat. I morgon blir det det bokstavligen :)

Vilken sida av E4an? Körde ni fina stigarna bakom viltstänglset man ser på höger sida när man kör norrut? Alltså Västra sidan av motorvägen? Har alltid velat köra där. Du får gärna visa min vägen nån gång isf

Ställ dem hos mig annars. Goffe är förbi här då och då.

För övrigt har det varit en kanonjul, bildligt talat. I morgon blir det det bokstavligen :)

Får nog ta och haka på ut där med nån dag så man får köra nått... :tummenupp

Klart ni ska med ut :) Jupp körde på den sidan vid den dom jätte backarna och förbi Jönköpings skylten. Förjävla svårt att komma upp för ena backen kan ja säga, lång å gott om lös sand :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP