Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Jag har inte provat Kevlarbelägg på crossen men jag har köpt SBS Dual Carbon till Gixxern nyligen. Ser fram emot nån bandag på Anderstorp där de ska få bekänna färg, hehe. Carbon-beläggen har en lite noggrannare inkörning

Sökt/Ställt frågan på SOE? Lite fler crossåkare där

Last edited:
Ja de är nästa steg.. eftersom de oftast slutar med att inte man får så många svar någon annanstans.. :D Så of to SOE we go.. :D

Oh nice... XR1100 den skönaste hjälm jag testat... :tummenupp Nice design på den med..

Sjysst! Jag kommer vara avis på dig för dina insekter kommer inte synas lika mycket som mina.. Hur gör man för att få ut dom ur ventilationsspjällen smidigast??

Sjysst! Jag kommer vara avis på dig för dina insekter kommer inte synas lika mycket som mina.. Hur gör man för att få ut dom ur ventilationsspjällen smidigast??

Där har du fel, tvärtom min vän. Kör lite forttare så studsar dem inte mot hjälmen..

Annars har jag inga tips, jag är inte den som tvättar. Kolla med Goffen ist.

Ja, blev den. Den kändes mest old school, passar mej som passerat 30 och kör därefter.

:D

Vitt ser riktigt grisigt ut efter några mil på sensommaren. Jag kör fortare än övningskörningsfart så insekterna blir mos och har en förkärlek att fastna i just i skarvarna till ventilationen. :död

IMAG0041.jpg
Efter en tur till Gränna i sommras. Lägg märke till fjädrarna :3freak

Då är min fråga va det ett påhopp eller en komplimang? Klart man ska ha puts på grejjerna själen mår väl hojen håller värdet och brewdarna blir kåta !

Komplimang hela vägen! Jag önskar och drömmer om att ha puts på allt, men det är inte jag bara..

Sugen på att köpa några nya visir till hjälmarna, helst dem raka/race, tycker dem är snyggare. Någon mer som har köp att göra och vill slippa frakt från tex louis.de (minns inte om sidan hette så?) handskar & skinnställ är på listan oxå.

Sugen på att köpa några nya visir till hjälmarna, helst dem raka/race, tycker dem är snyggare. Någon mer som har köp att göra och vill slippa frakt från tex louis.de (minns inte om sidan hette så?) handskar & skinnställ är på listan oxå.

Följande art.nr
20008051 visorbag 1,95 eur
20012148 breath deflector 16,95 eur
20210305 racetåfflår!! 9,95 eur

Goffe har humorn igång minsann :D

Såna här racetåfflår sneglar jag på men de kostar ju som 35 par av Zuperbulles variant... :3freak

Bifogat

• formaboots-racing-ice-blue.jpg
    formaboots-racing-ice-blue.jpg
    79.3 KB · Visningar: 36
Last edited:
Tjohooo!!! Vintersolståndet är här! Nu går vi mot ljusare tider!!! :banana
218604b2f0dc2d5f5e_1.jpg

Ska kika lite men inte omöjligt att ja är med oxo... Skratchade mitt mörka visir i sommras så de behövs bytas, sen kan jag nog hitta fler ursäkter att beställa nått... Återkommer under dagen... :tummenupp

Sedär, nytt skinnställ beställt :) Blev ett svart Alpinestars Monza. God Jul till mej :tummenupp

japp vintersolståndet är här men solen slutade gå ner tidigare redan den 15e dec "15.15" och idag går den ner 15.17 !

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP