Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Tack alla!

Nej du lät verkligen inget annat än glad, ska försöka komma förbi på tisdag och kolla på foliehögen som ska sitta mellan topplocket och motorblocket på 500:an :)

Nej stompgripsen ligger fortfarande jämte. Har vart för lite tid. Har inte sett min skönhet på ett par veckor nu :( Kommer dock bli ändring på inom snar framtid! Skicka ditt kontonr så för jag över pengarna goffen.

Vad är Kga för ställe? verkade nästan vara lite intressant även om det inte är 2t..

apapapapp vi kan vänta lite med pengar tills du har gottat till dig lite i ditt nya jobb.... ;)

apapapapp vi kan vänta lite med pengar tills du har gottat till dig lite i ditt nya jobb.... ;)

Haha.. Visst du får betalt i godis till jul

Edit: Blir det någon sh-konferens eller?

Förslag till Tidsschema

18.00 Samling med obligatorisk öl
18.30 Goffe håller föreläsning om bakhjulsåka
19.00 Mat. Pizzabud? Grillat? (beroende på lokal)
19.30 Föreläsning om att semestra i alperna.. Med film och bildkollage
20.30 Mingel (ölpaus)
21.00 Ledig tid för ex. tvåtaktsmotorns historia och hur man effektivast trimmar en sådan
22.00 Bensträckare (ölpaus)
22.30 Tankar om kommande sommar. Mer filmer.
23.30 BASTU
05.47 Konferensen förklaras avslutad.

Last edited:
Haha.. Visst du får betalt i godis till jul

Förslag till Tidsschema

20.30 Mingel (ölpaus)
21.00 Ledig tid för ex. tvåtaktsmotorns historia och hur man effektivast trimmar en sådan
23.30 BASTU

För mycket snack och för lite ölpaus för min smak....
:D

Ja, man har alltid varit tveksam till dessa.. tog bara upp några exempel... Vet inte själv var man ska landa men ska man inte regga så kan man likväl köpa motardkit till CRF:n...

*EDIT* hmm eller om man skulle ge sig på ett vinterprojekt kanske... Köpa nått "objekt" och Motarda till den... inget motor ras dock...
Ja de får man allt spåna på lite mer... Scouta marknaden och se vad som finns att bygga på... Projekt är alltid trevligt i en mindre skala så vet man ju när de bör vara färdig om mans ka ut och åka i vår/sommar...

Klart du ska ha en blårökmotard!
Ktm exc finns i både 125,200,250,300 och 380!
Och motardfälgar och bromsar finns det gott om, handla på!

Ja är med sugen på motard. Har inget mc kort(än). Så har tankarna runt att skicka på ett stycke motard hjul på crf:en till våren :) Får man åka med er stoora grappar då?:banana

Btw tänkte åka lite enduro imorgon på Nmk. Ingen annan som ska dra en runda? :rolleyes:

Last edited:

Förslag till Tidsschema

20.30 Mingel (ölpaus)
23.30 BASTU

Klar vi måste ha en sådan.. dock kan ju tidsschema och innehåll diskuteras... :D :tummenupp

Klart du ska ha en blårökmotard!
Ktm exc finns i både 125,200,250,300 och 380!
Och motardfälgar och bromsar finns det gott om, handla på!

Ja vi får väl se vart vi landar, ska börja scouta Webben efter lämpliga objekt... Ja motardkit/grejer finns de ju gott om...

Ja är med sugen på motard. Har inget mc kort(än). Så har tankarna runt att skicka på ett stycke motard hjul på crf:en till våren :) Får man åka med er stoora grappar då?:banana :rolleyes:

De är väl bara att haka på när de väl är dags.. The more, The roligare... :yoparty

Last edited:
Var uppe på enduro banan och körde idag. Första gången ja körde hela varvet och tyckte de va riktigt kul. Den första halva va verkligen jätte fin och nästan som en crossbana. Mycket sand och snabbt gick det också. Men sen den andra halvan fick man verkligen in och trängas med träden:tummenupp

Själv går man i valet och kvalet om hur man ska göra om man ska Motarda till CRF:n eller om man ska ha ett Vinter projekt sen är frågan om man ska satsa på nått vägreggat eller om man ska vara så Outlaw att köra oreggat... (som vissa andra) :P

Själv går man i valet och kvalet om hur man ska göra om man ska Motarda till CRF:n eller om man ska ha ett Vinter projekt sen är frågan om man ska satsa på nått vägreggat eller om man ska vara så Outlaw att köra oreggat... (som vissa andra) :P

Klart du ska köra oreggat :tummenupp Eller är det mer som kör oreggat? Jag ska nog skaffa motard sulor och då blir det såklart oreggat. :D

Raven kan du fixa konferenslokaler med bastu längst upp i skrapan eller?

16-17/12 skulle vara bra. Kolla upp detta datum alla!

Edit: Var lite snabb med datumen.. Fredag eller lördag.

Last edited:
18:e dec är en söndag... Jag kan komma den 17:e om jag får barnvakt (vilket jag räknar med) men jag skulle ännu hellre ha det fredagen den 16:e december. Hur ser den helgen ut för er andra?

Jag tar gärna med hojfilmer på USB-pinne och ev en PS3 som mediaspelare om det behövs

Last edited:
16:e och 17:e Dec var bokade... så har vi fler förslag på datum eller ska man sikta på andra lokaler ?!?

tja om inte annat finns de en lokal i anslutning till våran gård som inhyser både platt tv, gott om plats, soffa/bord/stolar/kök sen finns de en Bastu med dusch och övernattnings möjligheter...

Men behöver man inte ta, jag är öppen för vad/var som i lokalväg och öl alternativ... :D

Hur många är intresserade av att grilla lite, dricka bira och snacka skit? Alla SHare är välkomna! Passa på att träffa likasinnade :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing