Zeb_Macahan
Bettingansvarig
Meddot ju.... ett äkta gaysolarium
Det räcker ju inte att vara färgmatchad in i benmärgen
//jaG

//jaG
eus skrev:Vart ska vi måla?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
eus skrev:Vart ska vi måla?![]()
Hohoo.. har ni startat målafirma? :kockoZeb_Macahan skrev:Meddot ju.... ett äkta gaysolariumDet räcker ju inte att vara färgmatchad in i benmärgen
![]()
//jaG
eus skrev:Hohoo.. har ni startat målafirma? :kocko
Är det nåt slags pyramidspel?Zeb_Macahan skrev:Nej, men vandraren startar ett gaysolarium i Nässjö...![]()
![]()
//jaG
eus skrev:Är det nåt slags pyramidspel?![]()
Zeb_Macahan skrev:Nej, det är ett så kallat "massagecentra" med östländska massöskor (?)
![]()
![]()
//jaG
Mr-zx7 skrev:Jaha då har man fått hem försäkringsbeskedet då![]()
ändrat från 190:-/år till 129:-/år avställd![]()
alltså en sänkning av försäkringen![]()
![]()
![]()
![]()
pratade med dom om min påställning dom kunde inte säga om den har ändrats men förmodligen inte enligt honom jag pratade med! han trodde att det är samma som innan 6000:-/år![]()
Zeb_Macahan skrev:halv, hel, mittimellan, varför snöar det nu när jag vill ha vår... många frågor, få svar....
//jaG
Zeb_Macahan skrev:halv, hel, mittimellan, varför snöar det nu när jag vill ha vår... många frågor, få svar....
//jaG
BENSON skrev:GUD har beställt den nya R1:an och dom släpps ju inte förens mitten/slutet av
mars så han håller inne mad värmen tills dess![]()
![]()
![]()
Zeb_Macahan skrev:Tror du på gud, det gör inte jag...![]()
//jaG
Mr-zx7 skrev:Jaha då har man fått hem försäkringsbeskedet då![]()
ändrat från 190:-/år till 129:-/år avställd![]()
alltså en sänkning av försäkringen![]()
![]()
![]()
![]()
pratade med dom om min påställning dom kunde inte säga om den har ändrats men förmodligen inte enligt honom jag pratade med! han trodde att det är samma som innan 6000:-/år![]()
BENSON skrev:HA....säger du bara....man flyttar inte till jönköping om man inte tror på gud![]()
.........![]()
.......
![]()
... ..
![]()
Brutus skrev:Tecknade ny försäkring idag...3600:- halv/hel...skulle kosta 6800:- hel/hel, men jag tyckte inte det var värt det..
T-H är inte så tokiga iallafall faktiskt..
Zeb_Macahan skrev:Testa att försäkra min en gång så märker du att dom är så tokiga... :kocko![]()
//jaG
Inte alls konstigt.. då din e gixxer e strypt till 25 kw.. o försäkras i 25 kw.. den e mkt tyngre än dr:n o har troligen mindre effekt oxå (har inte en aning om hur mkt häst de e i dr:n).. så därför hamnar din gixxer i en lägre försäkringsklass än vad dr:n gör.. o försäkringsbolaget har inte en aning om din hoj har massa dyra kåpor o sånt.. men dom vet att en offroadhoj går ganska hårt i skogen!!Emmi skrev:På Jens hoj (GsxR 1000 -03): 36 530:- helår/helförsäkring
På min hoj (GsxR 600 -97): 3 969:- helår/helförsäkring
På Jens andra hoj (DR 350 -92): 4 184:- helår/helförsäkring
Min hoj e billigare i försäkring än Jens DR, vilken är äldre, har mindre effekt och är en offroad.
Isnt it ironic, dont you think? :kocko
Maverick skrev:Inte alls konstigt.. då din e gixxer e strypt till 25 kw.. o försäkras i 25 kw.. den e mkt tyngre än dr:n o har troligen mindre effekt oxå (har inte en aning om hur mkt häst de e i dr:n).. så därför hamnar din gixxer i en lägre försäkringsklass än vad dr:n gör.. o försäkringsbolaget har inte en aning om din hoj har massa dyra kåpor o sånt.. men dom vet att en offroadhoj går ganska hårt i skogen!!
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |