Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
jaha då blev det en tur idag då. Grännaberget för lite fika.

Och inte så dålig avslutning på dagen nu heller :P

Pizza, öl och Superbike Championship 2011

Bifogat

• 20110804147.jpg
    20110804147.jpg
    223.1 KB · Visningar: 30
jaha då blev det en tur idag då. Grännaberget för lite fika.

Och inte så dålig avslutning på dagen nu heller :P

Pizza, öl och Superbike Championship 2011

Go körkänsla i det spelet eller? :) Köpte in det till stadsbiblioteket, men har inte hunnit att testa det :P

Go körkänsla i det spelet eller? :) Köpte in det till stadsbiblioteket, men har inte hunnit att testa det :P

Ja nu har jag ju inte kört hoj på bana på riktigt och änsålänge bara kört spelet på lätt nivå men det verkar bra. Exempelvis så måste man köra lugnare första varven innan däcken är varma och håller man det mörka spåret med gummirester så är greppet bättre :P

Surt att passa alla barnen och vara så här bakis när det är bra hojväder :crash

Kul att det är många nya namn här i Jkpg-tråden. Hade varit roligt att träffa er nykomlingar. Kom över på min Biker-BBQ nästa helg! Skriv upp er på listan! :)

Skulle vara kul att dra ihop ett gäng å åka en lång runda! Börjar bli lite surt att jämt åka själv!!

Ja då får vi väl ta tag i detta att samla lite folk då de är så många nya namn i tråden som tittat fram... Får passa på att lyft K-man's mini-BBQ party nästa Lördag... :tummenupp

Skriv upp er nu så man får lära känna lite nytt folk över grillat och en bira eller tre... :fyllisar :öl

------------------------------------------------------------------

K-mans grillparty 13/8 16.00 ->
"Be there or be Square"

Anmälningslista

R@v3n
Zuperbulle
Ziephon (jobbar till ~15:15 så kanske blir lite sen)
Madass_
Emmi
MC-Fille
Goffen

är ju tyvärr redan upptagen nästa lördag. En polare har flyttat igen (för tredje gången i år) så det blir lite inflyttningsfest där.

Jag är i england o jobbar, efter detta ska jag åka england och irland runt på hoj, 23 aug-1 sept ca. Har 2 hojar, en superduke 07 och en superduke R 07. Någon som vill åka med och hya min andra hoj till "självkostandspris" så hör av er. Kommer bli en grym resa. Än så länge ska jag åka själv. Efter resan så åker jag förmodligen buss med hojarna hem till sverige, så det kanske finns plats där.

Ja då får vi väl ta tag i detta att samla lite folk då de är så många nya namn i tråden som tittat fram... Får passa på att lyft K-man's mini-BBQ party nästa Lördag... :tummenupp

Skriv upp er nu så man får lära känna lite nytt folk över grillat och en bira eller tre... :fyllisar :öl

------------------------------------------------------------------

K-mans grillparty 13/8 16.00 ->
"Be there or be Square"

Anmälningslista

R@v3n
Zuperbulle
Ziephon (jobbar till ~15:15 så kanske blir lite sen)
Madass_
Emmi
MC-Fille
Goffen

Måste tyvärr stryka mig själv ifrån listan. Får främmande i helgen och har tenta på söndag :huvet

Hur ser planen ut K-man, stillsam grillning i goda vänner sällskap eller ska vi gå på biran med mera, står välkomst drinkarna färdiga ?! Så man vet hur man ska transportera sig fram och tillbaka... :D

:fyllisar :öl :banana

Hur ser planen ut K-man, stillsam grillning i goda vänner sällskap eller ska vi gå på biran med mera, står välkomst drinkarna färdiga ?! Så man vet hur man ska transportera sig fram och tillbaka... :D :fyllisar :öl :banana
"K-Man don't do Stillsam!" :tummenupp
Klart vi dricker öl till det grillade. Nåt annat duger ju inte ;) Ordna skjuts eller sov i gillestugan. Jag har nog 6-7 sovplatser lediga, åtta om det kniper och du e vacker och kramgo ;) ;) Ta med polarna Madass!!! :tummenupp

Bacardin är slut så tyvärr står det inga mojitos och väntar men min gamla vaniljvodka får du gärna gå loss på :D

Vi tar väl kvällen som det kommer. Man har inte roligare än man gör sig!
(strip-beer-pong är jättekul! :) )

Last edited:
Klart vi dricker öl till det grillade. Nåt annat duger ju inte ;) Ordna skjuts eller sov i gillestugan. Jag har nog 6-7 sovplatser lediga, åtta om det kniper och du e vacker och kramgo ;) ;) Ta med polarna Madass!!! :tummenupp

Bacardin är slut så tyvärr står det inga mojitos och väntar men min gamla vaniljvodka får du gärna gå loss på :D

Jag är vacker och kramgo men väljer nog helst att sova i garaget under en fil med cr500.. :D

Jag kommer och om någon behöver en eller två öl så säg till, köpt på mig så det räcker ett litet tag :tummenupp

Då så har man riktningen så är de bara att kasta loss.. :D :tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025