Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
MRX_Martin skrev:
Hmm,okej, var ligger det? Är det en stor butik?

Nej det är ingen stor butik, har inga hojar inne, endast beställning av nya (tror jag) men det är han som är auktoriserad kawa verkstad! mycket bra killar som jobbar där!

den ligger "ovanför" sandagymnasiet, tror att det är en sortergård där i krokarna oxå

Last edited:
Jag kommer iaf bara att dricka öl o stunta nästa sommar,så ÄR det...

Fan roligt med lite nytt folk...ingen som är sugen på o samla ihop hojfolket o supa ner sig lite riktigt hårt?

Mr-zx7 skrev:
Nej det är ingen stor butik, har inga hojar inne, endast beställning av nya (tror jag) men det är han som är auktoriserad kawa verkstad! mycket bra killar som jobbar där!

den ligger "ovanför" sandagymnasiet, tror att det är en sortergård där i krokarna oxå

Okej... Tänkte att man kunde åkt o kollat annars..

Zeb_Macahan: Tack!! bra karta! Har du kollat http://kartor.eniro.se/ ?? Den är rätt bra, vet inte vilken som är bäst, eniro är ju på svenska iaf... Där kan man med få vägbeskrivningar! Värt ett besök... (om du nu inte redan varit där...)

inget slår autoroute 2004!

kolla själv... testa detta på gulasidorna...:D

rätt på till hotellet i tyskland där man ska bo om man ska kolla motoGP i sachsenring.. :D

Vill du ha programmet så säg till :fakta

//jaG

MRX_Martin skrev:
Okej... Tänkte att man kunde åkt o kollat annars..

Zeb_Macahan: Tack!! bra karta! Har du kollat http://kartor.eniro.se/ ?? Den är rätt bra, vet inte vilken som är bäst, eniro är ju på svenska iaf... Där kan man med få vägbeskrivningar! Värt ett besök... (om du nu inte redan varit där...)

Bifogat

• zwickau.jpg
    zwickau.jpg
    112.1 KB · Visningar: 37
Zeb_Macahan skrev:
inget slår autoroute 2004!

kolla själv... testa detta på gulasidorna...:D

rätt på till hotellet i tyskland där man ska bo om man ska kolla motoGP i sachsenring.. :D

Vill du ha programmet så säg till :fakta

//jaG

Precis, såg det, verkar vara väldigt detaljerat...

Skulle va schyst om jag kunde få det! :) Hur ska vi gå till väga? MSN? Adda mig isf...

Adda du mig istället. Men programmet ligger på 2 CD, så jag bränner det hellre till dej till självkostnadspris...

autoroute --> :fatta! <--gula sidorna

zeb_macahan@msn.com

//jaG

MRX_Martin skrev:
Precis, såg det, verkar vara väldigt detaljerat...

Skulle va schyst om jag kunde få det! :) Hur ska vi gå till väga? MSN? Adda mig isf...

Zeb_Macahan skrev:
Beska droppar... mmmmmmmmmmmm (säger som homer...)

//jaG

Åhhh så gott...... :fyllisar :död

fast klassikern byxljummen explorer med en korvskiva är nog snäppet bättre :fyllisar

Mr-zx7 skrev:
Åhhh så gott...... :fyllisar :död

fast klassikern byxljummen explorer med en korvskiva är nog snäppet bättre :fyllisar

Nu börjar vi snacka!!!!!! Eller ska du ha spenk's fulgin somm alla andra finsmakare...... få se om någon tänder på den...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey