Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.
Hehe se till att pimpa klart illa kvickt så tar vi en tur i morgon istället... Har fått lite förhinder idag åxå :( kanske blir en kvälls tur istället...

Vad vill du veta biffen??

Mvh. Fastighetsskötaren:D
Vad som rostat fast eftersom den inte stannar där man stoppar den utan rullar ut hela vägen. (Dessutom behöver elen dras om till den men det klarar jag själv)

Lite småsugen är jag :rolleyes: En sväng runt 17:00 tiden ??
Hej kompis! Kom förbi (äntligen) så ska jag visa dig finfina vägar som börjar alldeles här hemma :tummenupp

Får man fråga hur DU tvättade hans skinnställ? Skulle oxå behöva tvätta av de, men funderade på vad som var mest effektivt?
Mild tvål, ljummet vatten och en svamp alt nagelborste. Inget starkare än så!

Last edited:
Någon som tänkt fara ut å köra imorgon kväll? Tänkte ta å låna hem nån hoj från jobbet imorgon, och skulle va skoj och få lite roliga vägar visade för en som knappt hittar här :rolleyes:

Btw imorgon skall hojen ner till Stigefelts för sin första service jag och tänkte då passa på att inviga henne på Fivers kvällskörning:yoparty är det någon annan som har tänkt att åka dit.

Kul att du kom förbi KGA! :)

Slå på Eurosport om en kvart (22:50) Då e d Superbike från SLC!

Nu står K5'an på depåstöd igen :rolleyes: Får åka lillmoppen denna veckan.

Bifogat

• Garage-meck.jpg
    Garage-meck.jpg
    194.4 KB · Visningar: 42
Jag kan tänka mig en tur i morgon om vädret tillåter :) Lägg ut plats och tid tankad och klar så hoppas vi på bra uppslutning!!!!

Fasen de ser illa ut med åkandet på ett par dagar, de är om man hinner klämma in en tur i morgon kväll efter 18.30. sen åker man till Sthlm på kurs och är borta Ons/tors sen är de helg igen. :D

Får man fråga hur DU tvättade hans skinnställ? Skulle oxå behöva tvätta av de, men funderade på vad som var mest effektivt?

Ica´s milda oparfymerade tvål och en gammal frotté handduk som Johan gjort i slöjden för nåt decennium sedan! Och lite tålamod...:) Fast han hade ju på sig skinnstället när jag gjorde det, det underlättar.

Jag skall ner och hämta hojen hos Stigefelts i em och tillåter vädret blir det körning på banan.:yoparty ser lite osäkert ut med vädret här i skillingaryd för tillfället:gnissla.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma